30-06-2019, 11:08 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-06-2019, 11:28 PM ja muutjaks oli tomcraft.)
(30-06-2019, 04:15 PM)hents99 Kirjutas: Hehee...heausklikud kodanikud...
Kõik on võimalik. Küsimus on alati numbris, tavaliselt rahanumbris.
Tasuta lõunaid pole olemas. Kus on nõudlus, sinna tekitatakse tahetud turg ja pakkumine.
Kriminaalsed on paljud asjad, mida siinpoolgi tehakse...või siis...deklareeritakse veits varasemaks mingi kala.
Konkreetse auto kohta see küll ei käi. Ilmselt äge asi.
Niiet jaksu sinisilmsetele, ma olen ise ka liiati...aga reaalsus toob maapeale tagasi.
Olles olnud tegev kasutatud autode äris ~10 viimast aastat, siis sinisilmsust minus enam ammuilma pole, aga koguaeg kuulata mingit soigumist, et "kõik autod on kerituid" on suht odav. Samast sarjast, et "kõik naised on.....". Ärge ostke siis kuskilt s*tamulgust autot ja oht petta saada langeb 90%. Nõme öelda, aga tihtilugu on pettasaanud ise ikka väga süüdi ka selles, et kott pähe lasti tõmmata - teisalt leian, et sellised petturid on v*rdjad ja rikuvad ka ausate kaupmeeste argipäeva isuga, aga kahjuks Eesti seadused ei suuda neid ohjata ja kui klient ise ka kuupealt on,kellel puudub võime googeldada, esindusse helistada või PÄDEVA sõbaga nõu pidada siis noh....
Muidugi, kui Sa Hentz suudad mulle tekitada kuskile esindusse (vw, skoda, silber audi vms) ajaloo autole, millel see puudub, siis võtan kõik sõnad tagasi ja lähen hõõrun oma siniseid silmi nurgataga suurest häbist. Minu väide on, et seda ei saa, sest süsteem ei võimalda sellisel kujul (jällegi võib olla mõne margi puhul on erandeid). Või näita mulle mõnda Eestis ringi sõitvat masinat millel esinduse ajalugu jookseb kaasa, kuigi töid seal teostatud pole.
Mis Jaapanist toodud masinaid puudutab, siis ei tea, et keegi sellega väga rikkaks oleks üleöö saanud. Arvestades ka ajalist tegurit, siis peaksgi rohkem teenima, kui suvalised rondiärikad, kes siin 50-100€ kasumikupüüri eest soodsama otsa velo hinnatasemega sõidukeid hangeldavad. Aga ei ole kuld sealgi maal kõik, mis hiilgab-Sisuliselt põrsas kotis ost, oksjonipildid on tehtud 1mbpix. kaameraga, neid on pm 2-3tki reeglina, needki kaugelt, ülevaatlusleht on äärmiselt subjektiivne ja suurem osa asju on kirjeldatud numbritega ja 0-5-10 palli skaalal. Ehk siis 4 võib tähendada suht ok.-d asja või siis suht pekkis asja samamoodi. Konteineri ust avades saabub tihti üllatus nagu ka USAst toodud asjade puhul (siin foorumisgi mitu näidet kohe võtta). Ja eks osade sõidukite puhul on turuhinda raske määrata ka. Palju siis peaks maksma 55k sõitnud facelift SL600, kui ta tõesti on nagu prillikivi? Ilmselgelt ei saa võrrelda Eesti turu roigastega, kus keskmine CL läheb vaevu võtmest käima, kere on läbi, omaaegsest stiilipuhtast sõidukist on tänu "tuuningule" järgi vaid mudelinimi passis, või siis on Leedust/USAst ja noh, rohkem pole üldse mõtet rääkida...Muidu mint condition vähe sõitnud sõidukid maksavad sealmaal ka ikka omajagu raha...150k sõiduki ostuhind võib jah suht soodne tunduda, eks Auto24s näed isegi, et selle soodsa raha eest saad pigem nokitsemist vajava tooriku, kui läbisõidule vastavas korras sõiduriista. LS võib hea olla, aga aeg teeb ka oma töö olenemata sellest, kas sõiduk on kuuri all või liikluses.
Mis veel Jaapanist toodud autode kerimist puudutab, siis tasub ka meeles pidada, et kõigil maailmas ei ole sovetiaegne mõttemaailm,et saaks elueest ainult teised läbi h*iata. Seal riigis lihtsalt läheb mingi hetk auto pidamine väga kulukaks (maksud) ja soodsam on ta ära müüa, kui muud lollust teha.
PS! Ei ole seotud konkreetse sõiduki ega müüjaga kuskilt pidi. Minu silmis ka hinnalipik üsna kallis, aga samas ma saan ka aru, miks ta on kallis ja see, mis meile siin on kallis on Soomalsele/Rootslasele täiesti normaalne garaažiauto hind, milleks ta ju klassifitseerub, kui kuulutust uskuda.