21-06-2019, 09:47 AM
Nii, jälle nina laiali. Veepump, temperatuuri andurid, ventilaatori kronstein jne. Ühesõnaga tundub, et rohkem sellest piirkonnast midagi vahetada enam ei saa. Lisaks uued piduriklotsid ette ja taha kõik uus. Antenniauk sai täite ja mingeid asju tegin veel, mis enam pähe ei tule. Sõita vähemalt hulga parem, süda rahul selle koha pealt. Muidugi kuniks veel käivitub. Nimelt täiesti suvaliselt, mitte mingis spetsiifilises korras on hakanud peale veepumba vahetust tekkima mingisugune käivitusprobleem. Ei ole vahet kas mootor külm või soe - vahest ei lähe esimese korraga käima. Viskab korra pöörde ja siis sureb välja, teise korraga tuleb pikemalt käiata ning kui võtab tule torru, tuterdab hetke ja siis stabiliseerub. Filter sai vahetatud kunagise hoolduse käigus. Lugedes MB Source-i jms, siis 2 junkalast võivad murekohad olla - kütusepump ning kütuse akumulaator sealsamas kõrval. Või siis aku ja ülelaade kaitse või kuidas seda kutsutakse - mis aku kõrval täpselt on? Vaikselt hakkab siiber saama nokk kinni - saba lahti situatsioonist. Tundub, et olen ka õnnelike m104.980 omanike hulgas, kes kogevad täpselt sama. Aga samas sõita on temaga hea ja loobuda ei tahaks, aga tobe vihast seisma ka jätta jälle, siis läheb veel hullemaks.
![[Pilt: 20190615_144636.jpg]](https://www.upload.ee/image/10121341/20190615_144636.jpg)