31-05-2019, 09:10 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 31-05-2019, 09:12 AM ja muutjaks oli stihl.)
Minuarust ma olen millelgi sellisel isegi laagreid vahetanud.
See oli küll V8 peal, aga vahet pole; mingi aeg oli popp ja noortepärane neid suurtele konedele paigaldada.
Ja laagrid ju samuti ei kesta ühelgi asjal eluaeg.
Lase see junn kõigepealt kellelgi maha võtta. Mis kuradi vahe seal on, et keegi on seda teinud või ei ole? Ma olen V8-l teinud, aga mis sellest kasu oleks, see oli 2a tagasi ja nagunii ei mäleta.
Mida peab mäletama, on see, et polt käib lahti vastupäeva.
V12 on ruumi tõnäoliselt vähe VÕI siis sellest vähemast veel vähem. Aga vahet ei ole, niii kaua tuleb harutada, kui kätte saab.
Ja kui ei saa, siis mootor maha, pump maha, remontida, pump külge tagasi ja mootor peale tagasi.
Pole ju keeruline? Aega kulub, jah ikka mõnusalt.
P.S. Ja kõigepealt muidugi otsiks mingi tehase manuaali ja vaataks sealt, mida MB ise selle pumba eemalduseks teha soovitab.
.
See oli küll V8 peal, aga vahet pole; mingi aeg oli popp ja noortepärane neid suurtele konedele paigaldada.
Ja laagrid ju samuti ei kesta ühelgi asjal eluaeg.
Lase see junn kõigepealt kellelgi maha võtta. Mis kuradi vahe seal on, et keegi on seda teinud või ei ole? Ma olen V8-l teinud, aga mis sellest kasu oleks, see oli 2a tagasi ja nagunii ei mäleta.
Mida peab mäletama, on see, et polt käib lahti vastupäeva.

V12 on ruumi tõnäoliselt vähe VÕI siis sellest vähemast veel vähem. Aga vahet ei ole, niii kaua tuleb harutada, kui kätte saab.
Ja kui ei saa, siis mootor maha, pump maha, remontida, pump külge tagasi ja mootor peale tagasi.
Pole ju keeruline? Aega kulub, jah ikka mõnusalt.
P.S. Ja kõigepealt muidugi otsiks mingi tehase manuaali ja vaataks sealt, mida MB ise selle pumba eemalduseks teha soovitab.
.