30-05-2019, 06:59 AM
Kui soovitakse abi, peaks täpsustama, mis toimub ja mis mitte. mittekäivitumisel võib olla päris mitu põhjust.
Ottomootori veaotsingut on nii palju jahutud, et paha hakkab. Põhiasjad on sädeme olemasolu KÕIGIS küünaldes. Kui mootor ei käivitu, kas küünlad lööb märjaks?
Kas käivitusgaasilt (brake cleanerilt, WD-40 vms) käivitub? Kas siis jääb käima või kooleb ära?
Kas starter veab vähemalt ühe pöörde sekundis? Kas sel ajal pardapinge püsib üle 12 V või kukub 8 V peale?
Kas kütusesurve on nõutu ("pritsib" pole vastus!)?
Praegune pakkumine on tühi aku. Starter tõmbab pinge alla ja ei jätku voolu süütamiseks.
Huvitav, mismoodi tõdeti vändaanduri korrasolek, kui diagnostikat pole tehtud? Peale vaadates?
Palun ülalolevat mitte mõista üleoleva nokkimisena, aga sel on põhjus, miks hea diagnostiku tund maksab "viis kümpi" ja sellest hoolimata on sinna järjekord.
Ottomootori veaotsingut on nii palju jahutud, et paha hakkab. Põhiasjad on sädeme olemasolu KÕIGIS küünaldes. Kui mootor ei käivitu, kas küünlad lööb märjaks?
Kas käivitusgaasilt (brake cleanerilt, WD-40 vms) käivitub? Kas siis jääb käima või kooleb ära?
Kas starter veab vähemalt ühe pöörde sekundis? Kas sel ajal pardapinge püsib üle 12 V või kukub 8 V peale?
Kas kütusesurve on nõutu ("pritsib" pole vastus!)?
Praegune pakkumine on tühi aku. Starter tõmbab pinge alla ja ei jätku voolu süütamiseks.
Huvitav, mismoodi tõdeti vändaanduri korrasolek, kui diagnostikat pole tehtud? Peale vaadates?
Palun ülalolevat mitte mõista üleoleva nokkimisena, aga sel on põhjus, miks hea diagnostiku tund maksab "viis kümpi" ja sellest hoolimata on sinna järjekord.