28-04-2019, 05:26 PM
Minu lugupidamine tehtud töö eest, lõpptulemus saab olema vägev!
Loodetavasti kasutad sa seda maadligi asendit vaid parkides ja sõites jätad auto ikka sellisesse asendisse, kus vedrustusel ruumi üles alla liikuda olex ning stanged, põhi ja summuti vastu asfalti ei hõõrux. Pea meeles, et kütusetorud, piduritorud ja kütusepump on ka kõik põhja all. Ei olex just meeldiv kui kogu nähtud vaev maha põlex või postis lõpetax, kuna meie kartulipõldu meenutavatel tänavatel oli tarvis kõigile näidata kui madalalt auto sõidab. Ehk poosetamine jäägu parklasse ja Jaapani supersiledatele teedele, meie tänavatel ei ole võimalik nii madalalt turvaliselt liigelda.
Ma keerasin enda Toyotal ka vedrustust viis tiiru kõrgemale, kuna kuigi ta ei olnud üle mõistuse madal, tampis pehme vedrustus pidevalt läbi ja sõiduomadused polnud just meeldivad. Nüüd kannatab juba enamvähem normaalselt sõita.
Kui viitsid, siis võixid õhkvedrustusest detailsemaid pilte panna ja veidi paigaldusprotsessi seletada, kuna nagu ma aru olen saanud, siis W201-le päris plug and play komplekte ei müüda ja veidi peab ise aretama.
PS! Õhkvedrustuse paagist peax vähemalt korra kuus sinna tekkinud kondentsi välja laskma. See pikendab oluliselt õhkvedrustuse komponentide eluiga.
Loodetavasti kasutad sa seda maadligi asendit vaid parkides ja sõites jätad auto ikka sellisesse asendisse, kus vedrustusel ruumi üles alla liikuda olex ning stanged, põhi ja summuti vastu asfalti ei hõõrux. Pea meeles, et kütusetorud, piduritorud ja kütusepump on ka kõik põhja all. Ei olex just meeldiv kui kogu nähtud vaev maha põlex või postis lõpetax, kuna meie kartulipõldu meenutavatel tänavatel oli tarvis kõigile näidata kui madalalt auto sõidab. Ehk poosetamine jäägu parklasse ja Jaapani supersiledatele teedele, meie tänavatel ei ole võimalik nii madalalt turvaliselt liigelda.
Ma keerasin enda Toyotal ka vedrustust viis tiiru kõrgemale, kuna kuigi ta ei olnud üle mõistuse madal, tampis pehme vedrustus pidevalt läbi ja sõiduomadused polnud just meeldivad. Nüüd kannatab juba enamvähem normaalselt sõita.
Kui viitsid, siis võixid õhkvedrustusest detailsemaid pilte panna ja veidi paigaldusprotsessi seletada, kuna nagu ma aru olen saanud, siis W201-le päris plug and play komplekte ei müüda ja veidi peab ise aretama.
PS! Õhkvedrustuse paagist peax vähemalt korra kuus sinna tekkinud kondentsi välja laskma. See pikendab oluliselt õhkvedrustuse komponentide eluiga.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!