21-04-2019, 01:29 PM
Et elu ilus poleks siis nüüd nädal kaks tagasi kolisevad katid maksid valusalt kätte, maanteel kruisiga sõiteks rauges jõud ning maantee äärde ma jäingi. Treilaga garaazi jõudes viskasin juhtme järgi. 5,6,7,8 silindri misfire TWC misfire, küünlad maha ja kompressioni testi tehes vasaku poole tulemused 5,6,7,6. Nüüd kui olen lahti võtnud mootori siis osa kati juppe ja tolmu on mootrisse jõudnud, vasakpoolsest summutist enne katti tuli nii 2 kilo tolmu ja väiksemaid tükke. Tulemuseks oli õli hall, 5,6,7,8 silindri seinad vagudega, 4 kolbi pekkis, saalesid oli hakkanud sööma(õlitus augud kergelt paska täis), ilmselt ka õlipump seda tolmust õli täis.Vänt kriimuvaba. Paremal pool oli min. kompression 10.
Ilmselt otsin omale uue alumise otsa aga millise ja mis teeb amg amgks. Plokil ma pole ühtegi amg kirja näinud, kolvidel polnud amg kirjasid,kepsudel polnud, vänta pole veel välja võtnud. Kaaned olid porditud ja amg kirjadega nukkvõllid on sees. Lähipäevadel viskan mõned pildid ka.
Ilmselt otsin omale uue alumise otsa aga millise ja mis teeb amg amgks. Plokil ma pole ühtegi amg kirja näinud, kolvidel polnud amg kirjasid,kepsudel polnud, vänta pole veel välja võtnud. Kaaned olid porditud ja amg kirjadega nukkvõllid on sees. Lähipäevadel viskan mõned pildid ka.