05-04-2019, 06:01 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-04-2019, 06:04 PM ja muutjaks oli stihl.)
Mina olen seda esimest vahetanud õhukvaliteedianduri nime all.
See on see tegelane, kes salongiõhu lülitab kiirelt siseringluse peale, kui väljast mingit diislitossu tuleb või keegi kasvõi suitsetab. (B7 Passat näiteks reageerib ka sellistele asjadele)
Tema eesmärk on see, et kui kinnises garaasis ja mootori töötades autos seksima hakkad, siis ei tapa auto sind ega partnerit CO-ga ära. (vene ajal oli meilgi paar-kolm sellist Ladat müüa, mida keegi osta ei tahtnud; laibahais oli jube)
Teine asi on aegade algusest peale olnud soojakraan.
Kui tegu on W211-ga, siis nagunii kõik teavad, et see on nö. tandem ja elektriga juhitav.
Vana auto, sellel võid profülaktika mõttes nagunii vahetada, kui kliima täppsidiagnosti teha ei taha. (ma ei usu, et tal esi ja tagaistujate ruumi jaoks erinevad soojaradikad oleks, see o vist rohkem S.ide teema)
Kui ees kont toimib ja õhu maha jahutab, siis taha see enam ei pruugi jõuda ja sellesama klapi lekke puhul kütab taha ikka edasi.
.
See on see tegelane, kes salongiõhu lülitab kiirelt siseringluse peale, kui väljast mingit diislitossu tuleb või keegi kasvõi suitsetab. (B7 Passat näiteks reageerib ka sellistele asjadele)
Tema eesmärk on see, et kui kinnises garaasis ja mootori töötades autos seksima hakkad, siis ei tapa auto sind ega partnerit CO-ga ära. (vene ajal oli meilgi paar-kolm sellist Ladat müüa, mida keegi osta ei tahtnud; laibahais oli jube)
Teine asi on aegade algusest peale olnud soojakraan.
Kui tegu on W211-ga, siis nagunii kõik teavad, et see on nö. tandem ja elektriga juhitav.
Vana auto, sellel võid profülaktika mõttes nagunii vahetada, kui kliima täppsidiagnosti teha ei taha. (ma ei usu, et tal esi ja tagaistujate ruumi jaoks erinevad soojaradikad oleks, see o vist rohkem S.ide teema)
Kui ees kont toimib ja õhu maha jahutab, siis taha see enam ei pruugi jõuda ja sellesama klapi lekke puhul kütab taha ikka edasi.
.