31-03-2019, 08:21 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 31-03-2019, 11:54 AM ja muutjaks oli stihl.)
(28-03-2019, 09:05 PM)aivar768 Kirjutas: Käisin Tallinnas.
Lisati veel, et elektrik võib vaadata ja otsida 2 päeva kuni 2 nädalat aga seda nad ikka garanteerida ei saa, et viga üles leitakse.
Kas sa tahad öelda, et Silberauto Ülemiste, Peterburi tee 50a, Tallinn 11415
Üldtelefon 605 6950
Faks 605 6959
ylemiste@silberauto.ee
...ajas sihukest sõna otseses mõttes pläma suust välja?
Ma ei usu seda.
Kaks nädalat mingit elementaarset elektriviga otsida? (vaadata ei ole seal midagi, tööd tuleb teha; neil on punkthaaval ja piltidega manuaalid webis olemas, kuidas seda viga otsida)
Nad on lahti 8-18.00 ehk siis see teeks 9h päevas + laupäevad 10h, kokku 100 tundi tööd, nende tunnihinna juures vast mingi 6000 euri ja tulemust ei garanteerita???
Kui see päriselus nii oleks, siis saaks nii Õhtuleht, kui Delfi jne lambist hulka klikke ja mitte keegi siin Eest Vabariigis enam Mercedest, Maseratit, Mitsut, midaiganes nad müüvad, poest ei ostaks.
Ja Stuttgart võtaks Silberilt litsentsi ära ja annaks selle Amservile.
Auto on täiesti tavaline üldlevinud masin, mille kohta neil on know-how-d nagu jõge, ei ole mingi tehase õuetuunija (AMG) käsitöö versioon ega ka mitte uunikum.
VAG süsteemis töötades oli suvalise elektrivea ülesleidmise max. aeg 2h, mida Ingolstadt lubas kliendilt küsida. (kui mingi mootori- või kastikolks tuvastada muidugi läks kauem, sest selle pidu ju maha ja lahti võtma). Ehk siis üle maailma kehtestatud reegel, et ühegi Audi, Seati, Skoda, Volkswageni jne elektri veaotsing ei tohi kesta kauem kui 2 tundi.
Tavaliselt kulus neil (elektrikutel) pool tundi kuni tund. Ok, Webasto jamadega tegeleti 2h sest seal tuli asi juppeks võtta, enne kui midagi nägi.
Mingi elektriauto pingemuunduri või CNG auto gaasivea peale võis kuluda 2 päeva, sest isegi tehasel endal oli infot vähe, suht uued asjad, aga see ei käinud kliendi rahakoti arvelt. Tema maksis ikka oma 2h diagnostikat ja elektrikul oli kokkuleppe-, mitte tunnipalk.
.