29-03-2019, 01:38 AM
Kiire googeldamine andis näitex sellise variandi:
Kliima rõhuandur:
https://uk.autologic.com/news/engine-coo...high-speed
Kui veakoode ei näita, siis järelikult süsteem toimib nii nagu peab, aga mingi andur annab süsteemile valet infot. Ehk tuleb kliima- ja jahutussüsteemi parameetreid kontrollida, kas hakkab midagi ebanormaalset silma.
Tundub, et sinu auto arvab vist miskipärast, et mootor on katastroofiliselt üle kuumenemas ja üritab seda meeleheitlikut maha jahutada või ta ei saa päris täpselt aru, mis temperatuurid on ja kasutab vaikeväärtust (ehk ventikas põhjas). Minu arusaamist mööda juhitaxe ventikat PWM signaaliga, mida väljastab anduritelt saadud info põhjal vist SAM plokk, nii et ka see võib poolpidune olla.
PS! Ma ei ole spetsialist, ega ole uute autode elektroonikaga eriti kursis, minu väited põhinevad minu vähestel teoreetilistel teadmistel, mis internetis igapäevaselt infot omandades meelde on jäänud.
Kliima rõhuandur:
https://uk.autologic.com/news/engine-coo...high-speed
Kui veakoode ei näita, siis järelikult süsteem toimib nii nagu peab, aga mingi andur annab süsteemile valet infot. Ehk tuleb kliima- ja jahutussüsteemi parameetreid kontrollida, kas hakkab midagi ebanormaalset silma.
Tundub, et sinu auto arvab vist miskipärast, et mootor on katastroofiliselt üle kuumenemas ja üritab seda meeleheitlikut maha jahutada või ta ei saa päris täpselt aru, mis temperatuurid on ja kasutab vaikeväärtust (ehk ventikas põhjas). Minu arusaamist mööda juhitaxe ventikat PWM signaaliga, mida väljastab anduritelt saadud info põhjal vist SAM plokk, nii et ka see võib poolpidune olla.
PS! Ma ei ole spetsialist, ega ole uute autode elektroonikaga eriti kursis, minu väited põhinevad minu vähestel teoreetilistel teadmistel, mis internetis igapäevaselt infot omandades meelde on jäänud.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!