10-02-2019, 03:26 PM
Tänud pelle kaasa elamast.
Täna tegin veel katseid ja tuleb tunnistada, et viga ikka kaanetihendis vöi kaanes. Seni kaua kuni suur ring kinni tekib päris kiiresti arvestatav surve süsteemi, mis tundub et tekitab termostaadi juurde mingi öhu korgi, millest tulenevalt hakkab ka temp. näit segast panema. Kui suur ring löpuks avaneb siis lööb ka jahutusvedelikku paagist välja, kuid töötab seni normaalselt kuni suur ring avatud on. Nii kui sulgub hakkab sama pull uuesti väiksesse ringi tekib arvestatav surve, nii et kui paagi punn avada hakkab välja ajama vedelikku kohe. Seega tundub et ikkagi tekib süsteemi liigne surve, mis kogu seda kompotti tekitab. Läheb mootori pea laiali kiskumiseks.
NB! Tsirkulatsiooni pumbast niipalju juurde,kuna sai siin igasugu selle teemalisi lugusid loetud. Ta on seal vahel ikka kindla eesmärgiga. Seega jutt, et kas on või ei ole pole vahet ei vasta päris töele. Ühest küljest ta jah tsirkuleerib vedelikku. Teisalt jahutab ta ka jahutus vedelikku mootori peas, kui kuum mootor seisata. See tähendab, et kui auto seisma jätta siis see tsirk pump ajab vedelikku edasi ringi päris tükk aega veel. Siis ei teki seda anomaaliat, et kui auto uuesti käivitad hüppab termomeeter 100 peale korraks ja siis normi tagasi. Omal kogetud seda päris tihti ja eks süüdlane oligi see tsirk pump mis ei töödanud.
Eks nüüd tule vaadata kus ja kuidas mootor remontida lasta.
Siim
Täna tegin veel katseid ja tuleb tunnistada, et viga ikka kaanetihendis vöi kaanes. Seni kaua kuni suur ring kinni tekib päris kiiresti arvestatav surve süsteemi, mis tundub et tekitab termostaadi juurde mingi öhu korgi, millest tulenevalt hakkab ka temp. näit segast panema. Kui suur ring löpuks avaneb siis lööb ka jahutusvedelikku paagist välja, kuid töötab seni normaalselt kuni suur ring avatud on. Nii kui sulgub hakkab sama pull uuesti väiksesse ringi tekib arvestatav surve, nii et kui paagi punn avada hakkab välja ajama vedelikku kohe. Seega tundub et ikkagi tekib süsteemi liigne surve, mis kogu seda kompotti tekitab. Läheb mootori pea laiali kiskumiseks.
NB! Tsirkulatsiooni pumbast niipalju juurde,kuna sai siin igasugu selle teemalisi lugusid loetud. Ta on seal vahel ikka kindla eesmärgiga. Seega jutt, et kas on või ei ole pole vahet ei vasta päris töele. Ühest küljest ta jah tsirkuleerib vedelikku. Teisalt jahutab ta ka jahutus vedelikku mootori peas, kui kuum mootor seisata. See tähendab, et kui auto seisma jätta siis see tsirk pump ajab vedelikku edasi ringi päris tükk aega veel. Siis ei teki seda anomaaliat, et kui auto uuesti käivitad hüppab termomeeter 100 peale korraks ja siis normi tagasi. Omal kogetud seda päris tihti ja eks süüdlane oligi see tsirk pump mis ei töödanud.
Eks nüüd tule vaadata kus ja kuidas mootor remontida lasta.
Siim
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.