09-02-2019, 01:53 PM
Nii
Ei saand ikka asja sellest asjast veel. Ühesõnaga tsirkus kestab edasi jahutussüsteemis. Eile igal juhu soovitud sihtpunkti ma ei jõudnud, pidin teepeal otsa ringi keerama ja garaazi tagasi sõitma. Olin mitu päeva teda proovinud sedasi linnvahel, siis nagu oli talutav see asi. Salong oli soe, kuigi temperatuur trikitas seieri järgi. Eile oli plaanis üks veidi pikem maantesöit ja siis hakkas asi pihta. Algul tilkus seier seal neljakümne ja kuuekümne vahel. Kord oli tükk aega 60 peal siis vajus isegi korra 40 peale sõidu aeg ja siis uuesti 60 peale. Katsusin ka radikat see oli eest igal juhul soe või isegi kuuma poolne, kuigi ülemine lödvik oli enne termostaati 30 cm täitsa jahe. salong oli nagu kogu aeg soe. Ja siis ühtäkki peale 20 km söitu hakkas temp töusma ja läks peagi kuni 120-ni. ja siis kohe vajus ta uuesti tagasi 80 peale ja jäigi sinna. Samas süttis ka jahutusvedeliku taseme tuli. Jätsin masina teeäärde töötama ja vaatasin kapoti alla. Paagist oli jah veidi välja visanud kuid mitte tühi. Salong oli endiselt ilusti soe ja seda tuli kogu aeg ühtlaselt. Kuna garaazi tagasi oli 25 km söitu, pime ja metsavahe oli ka, ning närvid olid krussis, siis löin käega ja söitsin sedasi samuti tagasi. Tagasi söites seisis seier stabiilselt ilusti 80 ja natuke peale salong oli soe ja elu tundus kui lill. Ja nii ilusti garaazini tagasi. Siis valasin jahutusvedelikku juurde, kuid seda ei läinud rohkem kui 300-400 g. Seega nüüd vötan hambad risti ette termostaadi vahetuse ja vaatan mis siis juhtub. kui asi jääb samaks, eks siis mötleb edasi, sest suure töenäosusega on järgmine kahtlus alune juba headgasket. Kuigi nii palju kui olen foorumeid kamminud, siis see sellel mootoril järgi nii lihtsalt ei pidanud andma.
Aretame edasi.
Ei saand ikka asja sellest asjast veel. Ühesõnaga tsirkus kestab edasi jahutussüsteemis. Eile igal juhu soovitud sihtpunkti ma ei jõudnud, pidin teepeal otsa ringi keerama ja garaazi tagasi sõitma. Olin mitu päeva teda proovinud sedasi linnvahel, siis nagu oli talutav see asi. Salong oli soe, kuigi temperatuur trikitas seieri järgi. Eile oli plaanis üks veidi pikem maantesöit ja siis hakkas asi pihta. Algul tilkus seier seal neljakümne ja kuuekümne vahel. Kord oli tükk aega 60 peal siis vajus isegi korra 40 peale sõidu aeg ja siis uuesti 60 peale. Katsusin ka radikat see oli eest igal juhul soe või isegi kuuma poolne, kuigi ülemine lödvik oli enne termostaati 30 cm täitsa jahe. salong oli nagu kogu aeg soe. Ja siis ühtäkki peale 20 km söitu hakkas temp töusma ja läks peagi kuni 120-ni. ja siis kohe vajus ta uuesti tagasi 80 peale ja jäigi sinna. Samas süttis ka jahutusvedeliku taseme tuli. Jätsin masina teeäärde töötama ja vaatasin kapoti alla. Paagist oli jah veidi välja visanud kuid mitte tühi. Salong oli endiselt ilusti soe ja seda tuli kogu aeg ühtlaselt. Kuna garaazi tagasi oli 25 km söitu, pime ja metsavahe oli ka, ning närvid olid krussis, siis löin käega ja söitsin sedasi samuti tagasi. Tagasi söites seisis seier stabiilselt ilusti 80 ja natuke peale salong oli soe ja elu tundus kui lill. Ja nii ilusti garaazini tagasi. Siis valasin jahutusvedelikku juurde, kuid seda ei läinud rohkem kui 300-400 g. Seega nüüd vötan hambad risti ette termostaadi vahetuse ja vaatan mis siis juhtub. kui asi jääb samaks, eks siis mötleb edasi, sest suure töenäosusega on järgmine kahtlus alune juba headgasket. Kuigi nii palju kui olen foorumeid kamminud, siis see sellel mootoril järgi nii lihtsalt ei pidanud andma.
Aretame edasi.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.