06-02-2019, 01:28 PM
Süütepool olex üx asi, mida kontrollida, aga antud mootoril neid vist mitu, seega ei pruugi nendes viga olla kui soojalt käivituda ei taha. Siis võix kontrollida mootori jahutusvedeliku temperatuuri andureid, kui aju ei saa õiget signaali, keerab küttesegu valex. Alustusex võix muidugi küünlad maha keerata ja vaadata kui kulunud ja mis värvi need on. Et kas ta mootori soojenedes uputab küünlad ära (mustad ja märjad) või vastupidi jääb kütust vähex (valged). Esimene võib tähendada vigast jahutusvedeliku temperatuuri andurit (aju ei saa aru, et mootor soojeneb ja annab liiga palju kütust peale), viimane võib näitex tähendada õhuleket sisselaskes, ehk mootor saab peale õhulugejat lisaõhku või vigast õhulugejat. Vigane lambda võib ka küttesegu mõjutada, aga käivitamist see ei tohix takistada, kuna lambda algul soojeneb hetke ja aju ei arvesta esimesed minut aega lambda näitu.
Eelnev jutt on pigem üldine bensiinimootori kohta käiv, kuna antud mootor ei ole mul hetkel silme ees, aga üldiselt seal väga palju muud kontrollida ei ole. Seismine kipub näitex andureid tapma. Minu autodel on seismisega maha surnud jahutusvedeliku temperatuuri andurid (ex aeg teeb ka oma töö).
Tolle ajastu Mercedese puhul tasub alati ka ülepingereleed kontrollida, see võib igasuguseid probleeme põhjustada.
Eelnev jutt on pigem üldine bensiinimootori kohta käiv, kuna antud mootor ei ole mul hetkel silme ees, aga üldiselt seal väga palju muud kontrollida ei ole. Seismine kipub näitex andureid tapma. Minu autodel on seismisega maha surnud jahutusvedeliku temperatuuri andurid (ex aeg teeb ka oma töö).
Tolle ajastu Mercedese puhul tasub alati ka ülepingereleed kontrollida, see võib igasuguseid probleeme põhjustada.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!