03-02-2019, 12:58 PM
Nii
Masin muidu kulda väärt olnud. Igasugu pikemaid otsi sõidetud ja rännatud, Kuid nüüd on mingi pull pihta hakanud jahutussüsteemi ja salongi soojendusega. Hetkel ei ole veel pihta saanud mis seal täpsemalt juhtunud on. Hakkas pihta sellega, et homikul sõitma hakkates hakkab nagu köik ilusti toimetama ja salong soojenema, kuid siis üheltmaalt enam salongi sooja ei tule ja ega mootori temp ka siis väga üle 60 kraadi ei lähe. Kuid, kui siis edasi söita siis mingil ajal liigub seier üsna kiirelt kuni 100 kraadini ja veits peale seisab seal möne hetke ja siis vajub 80 peale ja siis salong soe ning köik nagu korras ka peale pikemat söitmist. Siiani pole jahutusvedeliku kadu märganud. Täna testisin tsirkulatsiooni pumpa. No see muidugi öhtal. Kuid kui selle sisemust vaadata siis see on juba pikemat aega seal mitte töödanud. Seega ma väga seda ei kahtlusta. Tellisin muidugi uue pumba juba ja ka uue termostaadi. proovin need lähiajal vahetada vaatab mis siis sünnib. Kehvem variant on plokikaane tihend muidugi. Samas ta keema ei lähe ja välja ei pressi. Muidugi ise küsimus on see surve mis süsteemis on. On see normaalne vöi ei ole pole siiani arusaanud. Töökoda kes mul veepumpa aasta tagasi vahetas väitis et see peabki nii olema. Olen ju sedasi söitnud pea 20000 km ja no problems. Sama sugune surve on ka meie teisel ML il. Aga töömasinal 200 cdi samas ei teki seda survet kunagi süsteemi ei suvel talvel ega suurel peenestamisel. Vöta siis kinni. Eks hetkel loodan et termostaat paneb segast ja see et tsirkulatsiooni pump ka ei tööta annavad kokku täieliku kemüüse. Lootus on lolli lohutus.
NB! sooja kraani ka uurisin see peab töötama. See tal küll väga lolli kohapeal aga kui köik vaikseks teha ja kuulata siis elektri ajam seda igal juhul liigutab. Samas see sooja kadumine salongist ja tagasi tulemine salongi ei muutu sellest karvavõrdki kui ma seda sooja kraani asendit muudan.
Aga eks hoian kursis kui olen midagi saavutanud vöi mitte saavutanud. Igal juhul selline kummaline anomaalia.
Mul olnud muidu kunagi plokikaane praoga masin. See tegi nagi ikka päris tsirkust ja söita ütleme nii, et ei saanudki.
Aga see sigudik nagu söidab ikka
Siim
Masin muidu kulda väärt olnud. Igasugu pikemaid otsi sõidetud ja rännatud, Kuid nüüd on mingi pull pihta hakanud jahutussüsteemi ja salongi soojendusega. Hetkel ei ole veel pihta saanud mis seal täpsemalt juhtunud on. Hakkas pihta sellega, et homikul sõitma hakkates hakkab nagu köik ilusti toimetama ja salong soojenema, kuid siis üheltmaalt enam salongi sooja ei tule ja ega mootori temp ka siis väga üle 60 kraadi ei lähe. Kuid, kui siis edasi söita siis mingil ajal liigub seier üsna kiirelt kuni 100 kraadini ja veits peale seisab seal möne hetke ja siis vajub 80 peale ja siis salong soe ning köik nagu korras ka peale pikemat söitmist. Siiani pole jahutusvedeliku kadu märganud. Täna testisin tsirkulatsiooni pumpa. No see muidugi öhtal. Kuid kui selle sisemust vaadata siis see on juba pikemat aega seal mitte töödanud. Seega ma väga seda ei kahtlusta. Tellisin muidugi uue pumba juba ja ka uue termostaadi. proovin need lähiajal vahetada vaatab mis siis sünnib. Kehvem variant on plokikaane tihend muidugi. Samas ta keema ei lähe ja välja ei pressi. Muidugi ise küsimus on see surve mis süsteemis on. On see normaalne vöi ei ole pole siiani arusaanud. Töökoda kes mul veepumpa aasta tagasi vahetas väitis et see peabki nii olema. Olen ju sedasi söitnud pea 20000 km ja no problems. Sama sugune surve on ka meie teisel ML il. Aga töömasinal 200 cdi samas ei teki seda survet kunagi süsteemi ei suvel talvel ega suurel peenestamisel. Vöta siis kinni. Eks hetkel loodan et termostaat paneb segast ja see et tsirkulatsiooni pump ka ei tööta annavad kokku täieliku kemüüse. Lootus on lolli lohutus.
NB! sooja kraani ka uurisin see peab töötama. See tal küll väga lolli kohapeal aga kui köik vaikseks teha ja kuulata siis elektri ajam seda igal juhul liigutab. Samas see sooja kadumine salongist ja tagasi tulemine salongi ei muutu sellest karvavõrdki kui ma seda sooja kraani asendit muudan.
Aga eks hoian kursis kui olen midagi saavutanud vöi mitte saavutanud. Igal juhul selline kummaline anomaalia.
Mul olnud muidu kunagi plokikaane praoga masin. See tegi nagi ikka päris tsirkust ja söita ütleme nii, et ei saanudki.
Aga see sigudik nagu söidab ikka

Siim
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.