01-02-2019, 10:05 AM
(01-02-2019, 01:37 AM)Rolz Kirjutas:(31-01-2019, 11:47 PM)laf1247 Kirjutas:(31-01-2019, 09:16 PM)Rolz Kirjutas: Sattusid kõrvuti käevahele kaks W216 (221 koodiga) bensukate kütusepaagi korki.
Kogemata jäin neid inspekteerima, üks on ventileeruv (laseb rõhku läbi, suurelt kirjas, et VENTED) ning teine umbne. (Samuti vastavad kirjad).
Mis tingib vahe/loogika?
USA vs EU spec autod?
Mõlemad EU autod.
Aga kui oleks USA, siis mis loogika oleks? Millest erinevus tuleb?
USA-s kehtib kütuse aurude kogumisele karmim seadus. EVAP süsteem, kus aurud kogutakse kokku ja teatud tingimustel lastakse sisselaskesse.
U.S. regulations (EPA stage II enhanced/CARB LEVII) limit evaporative emissions to 0.5 grams per day over a three day diurnal temperature profile.
in California. Evaporative emissions for these types of vehicle are limited to 0.35 grams per day.
Euro 5/6 regulations continue the Euro 4 limits of 2 grams of evaporative emissions per day,
MB W202 C250 TD 1997 > MB W210 E220 CDI 2001 > MB W211 E220 CDI 2007 > MB S204 C200 CDI 2013 > MB S205 C220 d 4Matic 2016
K1 SUZUKI GSX-R 750 2001 > KAWASAKI Z900 2020
K1 SUZUKI GSX-R 750 2001 > KAWASAKI Z900 2020