23-01-2019, 10:21 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-01-2019, 10:22 PM ja muutjaks oli Sm. Västrik.)
Härrased, kui siin juba roolide lahkamiseks läks, lubagem täpsustada.
1989 kuni 1993 toodetud ehk esimese mudeliuuenduse läbinud W124 autodel oli kasutusel täpselt 2 erinevat rooli, millest mõlemat leidus nii turvapadjaga kui ilma ja nii lihtsalt plastikust kui nahaga kaetud rõngaga.
1. Nö tavarool oli läbimõõduga 400 mm ja see on hr audiphile poolt lisatud esimesel pildil vasakul ja kolmandal pildil (erinevus on turvapadjas).
2. Sportrool koodiga 281 oli diameetriga 390 mm ja selle pilt on minu poolt lisatud pildil ja audiophile poolt lisatud pildil nr 2 (samuti on erinevus vaid turvapadjas).
390 mm ehk nö sportrool oli Sportline paketiga autodel paketi osa, kuid väidetavalt 500E puhul siiski eraldi tellitava lisavarustuse nimekirjas.
Lisaks ühinen siinkohal autoomaniku arvamusega, et 400 mm ehk "tavarool" on tegelikult kuju poolest ilusam.
Parimate soovidega,
Tauno
1989 kuni 1993 toodetud ehk esimese mudeliuuenduse läbinud W124 autodel oli kasutusel täpselt 2 erinevat rooli, millest mõlemat leidus nii turvapadjaga kui ilma ja nii lihtsalt plastikust kui nahaga kaetud rõngaga.
1. Nö tavarool oli läbimõõduga 400 mm ja see on hr audiphile poolt lisatud esimesel pildil vasakul ja kolmandal pildil (erinevus on turvapadjas).
2. Sportrool koodiga 281 oli diameetriga 390 mm ja selle pilt on minu poolt lisatud pildil ja audiophile poolt lisatud pildil nr 2 (samuti on erinevus vaid turvapadjas).
390 mm ehk nö sportrool oli Sportline paketiga autodel paketi osa, kuid väidetavalt 500E puhul siiski eraldi tellitava lisavarustuse nimekirjas.
Lisaks ühinen siinkohal autoomaniku arvamusega, et 400 mm ehk "tavarool" on tegelikult kuju poolest ilusam.
Parimate soovidega,
Tauno