22-01-2019, 03:11 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-01-2019, 03:12 PM ja muutjaks oli sm. pelle.)
Vahele need istuvad, on ju m113k ka kutsikale pandud.
Ei tasu nii negatiivne olla, kui Hents alustas või Tõnu tegi cdi'd siis nii mõnigi lubas mütsi ära süüa enne kui midagi juhtub.
Kui originaal elektriga käima panna siis oleks tervet autot nagunii vaja, teema algatajal ostu kuulutus ka üleval.
Kuna ma nii 220ga kursis pole kas see auto ilma kiirus anduriteta suudab nii toimida, et avariis poleks?
Kui tungiv soov org aju kasutada siis mina teeks üldse w210 e430 m113 põhjal ja mootor 5.0 ja Tõnu cdi teemat saaks eeskujuks kasutada. Sealt saad sillas ka üsna palju ümber tõsta/"väikese" vaevaga aretada ja abs, veojõukontroll, püsikas oleks võimalik saada toimima.
Lisaks spidoplokk, käigukang jääks üsna ajastu truu.
E: r6 cdi mootoril on mahtumise poolest pikkus mureks. V8 selle kohapealt palju kompaktsem.
Ei tasu nii negatiivne olla, kui Hents alustas või Tõnu tegi cdi'd siis nii mõnigi lubas mütsi ära süüa enne kui midagi juhtub.
Kui originaal elektriga käima panna siis oleks tervet autot nagunii vaja, teema algatajal ostu kuulutus ka üleval.
Kuna ma nii 220ga kursis pole kas see auto ilma kiirus anduriteta suudab nii toimida, et avariis poleks?
Kui tungiv soov org aju kasutada siis mina teeks üldse w210 e430 m113 põhjal ja mootor 5.0 ja Tõnu cdi teemat saaks eeskujuks kasutada. Sealt saad sillas ka üsna palju ümber tõsta/"väikese" vaevaga aretada ja abs, veojõukontroll, püsikas oleks võimalik saada toimima.
Lisaks spidoplokk, käigukang jääks üsna ajastu truu.
E: r6 cdi mootoril on mahtumise poolest pikkus mureks. V8 selle kohapealt palju kompaktsem.
Turbo