22-12-2018, 01:30 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-12-2018, 01:35 PM ja muutjaks oli Sm. Västrik.)
Hei,
Pakun, et auk pole plokikaanes, vaid siiski klapikambrikaanes (oma silmaga nähtud võte). 200D ongi uimasuse tipp (vist 18,5 sec 0-100 km/h) ja sel augul tõenäoliselt auto edasikäimisega liiga palju pistmist olla ei pruugi. Pigem on ta tehtud selleks, et kaane alt survet vähendada ning mitte summutist paiskuva sinise suitsu saatel väga palju mootoriõli põletada. Ja kui klapikambrikaane all ongi surve suur ning august tossu tuleb, vajab mootor pisut remonti, kuigi võib iseenesest veel sada või paarsada tuhat kilomeetrit sõita.
Parimate soovidega,
Tauno
Pakun, et auk pole plokikaanes, vaid siiski klapikambrikaanes (oma silmaga nähtud võte). 200D ongi uimasuse tipp (vist 18,5 sec 0-100 km/h) ja sel augul tõenäoliselt auto edasikäimisega liiga palju pistmist olla ei pruugi. Pigem on ta tehtud selleks, et kaane alt survet vähendada ning mitte summutist paiskuva sinise suitsu saatel väga palju mootoriõli põletada. Ja kui klapikambrikaane all ongi surve suur ning august tossu tuleb, vajab mootor pisut remonti, kuigi võib iseenesest veel sada või paarsada tuhat kilomeetrit sõita.
Parimate soovidega,
Tauno