04-12-2018, 07:23 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-12-2018, 07:26 AM ja muutjaks oli stihl.)
(03-12-2018, 11:38 AM)indrek Kirjutas: Kõige odavamatega võib lihtsalt see visuaalne teema olla, et üsna kiirelt lähevad rooste. Praegu on originaalid ja ja välimuselt ikka nagu uued, mingit roostet ei ole. Lihtsalt kulunud.
Aga noh alati kannatab ka see osa ära värvida tsinkvärviga, mis klotsi alla ei jää
Tõpselt nii see on, et kui galvaanilist katet ei ole, siis lähevad pruuniks.
Originaalid on minuarust kuumgalvaniseeritud.
AGA omavahel öeldes: viimati, kui ma https://zincpot.ee/-s mingeid Land Roveri jubinaid tegemas käisin, siis küsiti vannikastmise eest 1€/kg.
See sisaldas nii happevanni kui kastmist. (see tüütu paldiskisse ja tagasi 2x nühkimine tuli ise teha)
Kettaid sula tsingi sisse (400 kraadi!) kasta ei kannata, aga väiksemate asjade jaoks (isegi poldid, mutrid jne) on neil mingi trumlisüsteem, kettaid võiks seal lasta teha? Zimmermannid tunduvad kah trumlis kuumtsink olevat....
Palju see 1 ketas ikka kaalub, max 10kg vast on. Keegi võiks sellega tegeleda, saaks kah teada.
KÜLMgalvaniseerida ma kettaid olen küll lasknud, said täpselt sellised, ainult ilma perforeeringuta:
![[Pilt: modp_0904_09_o+brakes_buyers_guide+bremb...rotors.jpg]](https://www.brembo.com/en/PublishingImages/auto/uso-sportivo/dischi/modp_0904_09_o+brakes_buyers_guide+brembo_sport_rotors.jpg)
Mingi aastakene olid all, see kollane tsink tõmbus tumedamaks, muud midagi, aga siis kahjuks eksperiment lõppes, sest auto eest tehti pakkumine, millest oleks olnud loll keelduda.
See osa, kuhu klots vastu käis, see muidugi muutus kohe heledaks nagu ikka, aga muu osa ei läinud rõvedaks.
............
P.S. Arturile: pane järgmine kord klotsi tagaküljele näpuga vasemääret, siis ei tee piiksu häält. Klotsi otsad, kus ta toetub, võiks samuti määritud olla.
.