24-11-2018, 11:40 AM
Reedene õhtu õnnestus rääkida Mercedes-Benz remondi kasuks. Prioriteetsed vead - käigukastiõli leke ning kütuseimmitsus leidsivad oma lõpu. Vedasin terves ulatuses, ehk siis radiaatorist käigukasti ja tagasi, mõlemad uued torud. Isegi vedelik tundus olema veel täitsa kena, aga mõni ime ka kui seda pidevalt juurde oli vaja valada.
Avastasin veel köögialust puhastades, et immitseb veel jahutusvedelikku ning ilmselt ka õlivanni vahelt mootoriõli. Täiskomplekt nagu ikka. Ainuke kuiv Mercedes-Benz põhjaalune oli mu W220 S500-l, mis oli tõeline ime. Ülejäänul kõigil mingisugune loik alati all.
Hakkas natuke küüs taha ka roostekohtadele esitiibadel. Haljaks lastes tundub, et tõesti keevitust vajab ainult juhipoolse tiivakaare keskmine lätakas, mis on esimese postituse teisel pildil näha. Ülejäänu täitsa kõva metall. Aga nagu Laur ennist mainis siis selgub tegelik tõde ilmselt alles kevadepoole kui värvimine teemaks tuleb .
Ja enne töökojast väljumist puhastasin ja määrisin ka ukselukke - nüüd ei pea võtmega enam rappima ja ragistama, et üldse keerama hakkaks.
Avastasin veel köögialust puhastades, et immitseb veel jahutusvedelikku ning ilmselt ka õlivanni vahelt mootoriõli. Täiskomplekt nagu ikka. Ainuke kuiv Mercedes-Benz põhjaalune oli mu W220 S500-l, mis oli tõeline ime. Ülejäänul kõigil mingisugune loik alati all.
Hakkas natuke küüs taha ka roostekohtadele esitiibadel. Haljaks lastes tundub, et tõesti keevitust vajab ainult juhipoolse tiivakaare keskmine lätakas, mis on esimese postituse teisel pildil näha. Ülejäänu täitsa kõva metall. Aga nagu Laur ennist mainis siis selgub tegelik tõde ilmselt alles kevadepoole kui värvimine teemaks tuleb .
Ja enne töökojast väljumist puhastasin ja määrisin ka ukselukke - nüüd ei pea võtmega enam rappima ja ragistama, et üldse keerama hakkaks.