10-11-2018, 01:16 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-11-2018, 12:25 PM ja muutjaks oli OnkelMats.)
Tere,
Juba tükk aega on piinanud mind idee ühest korralikust 124-st. Kuna esimene MB oli just sedasama. Et asju veel huvitavamaks teha oli/on minu väikene salaunistus omada 4-kohalist, igasuguste muude eripäraliste eksemplaride kõrval. Arvasin, et ainuke eksisteeriv variant on E 500 / 500 E, millele paraku hammas ilmselt ei hakka peale. Kuid ühel ilusal hommikul sirvides automüügiportaale oleks peaagu kohvilonks kurku jäänud kui avastasin, et on olemas ka alternatiiv - vaese mehe 500-ne. Mõeldud tehtud, saatsin vahetuspakkumise oma senise W110 vanuri vastu teele. Ja ennäe imet, sisuliselt samal õhtul olid otsused tehtud. Linnukesed - 124, korralik, 4-kohaline - olid täidetud. Ainuke kriteerium, mis ideaalis kirsi tordile paigutaks, oleks olnud ka V-kujuline süda. Väga sobivaks asenduseks osutus seekord 162 kW 3.0, kuigi passis see ei kajastu. Esimene õnnetu pildike, millel näha ka 2 esmalt likvideeritud elementi:
![[Pilt: 20181031_201153ed.jpg]](https://www.upload.ee/image/9172951/20181031_201153ed.jpg)
Nädalakese jooksul likvideerisin esmalt kõige häirivamad ja ohtlikumad detailid - läikivad koopaservad. No ei, pole mulle neid vaja. Õnnetuseks oli kõrvalistujapoolsed korraliku majapidamishermeetikuga kinnitatud. Nagu ka arvata oli, siis esimesed poritiivad peitsid endas kõigi vanaautode sõpra roostet. Õnneks ei midagi hullu, pääseb mõningase eeltöö ja värvimisega, kui just kellegil ei vedele sama värvi detaile - sealhulgas ka kapotti, millel lakk tuhmunud ja koorub. Veel õnneks fakt, et tagumised tiivaservad on OK. Jällegi arvutist vaadates tunduvad pildid ikka õudsa kvaliteediga, ehk käsi värises liialt ärevusest.
Juhipoolsed:
![[Pilt: 20181102_120108.jpg]](https://www.upload.ee/image/9172956/20181102_120108.jpg)
![[Pilt: 20181102_120114.jpg]](https://www.upload.ee/image/9172958/20181102_120114.jpg)
Kõrvalistujapoolsed:
![[Pilt: 20181102_120130.jpg]](https://www.upload.ee/image/9172960/20181102_120130.jpg)
![[Pilt: 20181102_120123.jpg]](https://www.upload.ee/image/9172959/20181102_120123.jpg)
![[Pilt: 20181102_152144.jpg]](https://www.upload.ee/image/9172962/20181102_152144.jpg)
![[Pilt: 20181102_152139.jpg]](https://www.upload.ee/image/9172961/20181102_152139.jpg)
Põhjaalune inspektsioon rahustas südant. Otsus oli hea. Vaid üks auguke pumpla juures - plastikkatte kinnituskruvi asemel. Ja kütuseimmitsus, pole hullu.
![[Pilt: 20181102_114723.jpg]](https://www.upload.ee/image/9172968/20181102_114723.jpg)
![[Pilt: 20181102_114714.jpg]](https://www.upload.ee/image/9172970/20181102_114714.jpg)
Lisaks käigukastiõli jahutuse leke. Kutsikal oli kunagi sama mure, ei heiduta.
![[Pilt: 20181102_114629.jpg]](https://www.upload.ee/image/9172981/20181102_114629.jpg)
Veel mõned põhjaalused udused kaadrid:
![[Pilt: 20181102_114650.jpg]](https://www.upload.ee/image/9172985/20181102_114650.jpg)
![[Pilt: 20181102_114743.jpg]](https://www.upload.ee/image/9172988/20181102_114743.jpg)
![[Pilt: 20181102_114749.jpg]](https://www.upload.ee/image/9172990/20181102_114749.jpg)
![[Pilt: 20181102_114706.jpg]](https://www.upload.ee/image/9172986/20181102_114706.jpg)
![[Pilt: 20181102_114710.jpg]](https://www.upload.ee/image/9172987/20181102_114710.jpg)
Ja muudatus nr. 2, mis häiris silma olid lühikesed numbrid. Jah, kui 124 on pärit üle lombi - miks mitte. Aga Euro-spec eksemplaril peavad olema Euro mõõdus numbrid. Silm puhkab. Lisaks, et tagumise ''ilupaneeli'' alt on väga kena (pagasiluuk).
![[Pilt: 20181102_121108.jpg]](https://www.upload.ee/image/9173002/20181102_121108.jpg)
![[Pilt: 20181102_152218.jpg]](https://www.upload.ee/image/9173003/20181102_152218.jpg)
Lõpetuseks sisu, mis on väga heas seisus - isegi kõige väiksemad tulukesed toimivad nupukestel, mis on minu jaoks esmane
. Kuigi puudub tehasevarustusest üks minu jaoks tundmatu detail, milleks on AMG rool. Kellelegi ta vast riiulisse kaunistuseks pandud on, ja asendatud vana lõhkise nässiga. Kui keegi teab, võib mind valgustada, misasi on täpsemalt see koodiga 281 rool. Ning ühtlasi ka mõni poosepilt hetkelise jutukaaslasega parkimiskohal.
![[Pilt: 20181109_123229.jpg]](https://www.upload.ee/image/9173011/20181109_123229.jpg)
![[Pilt: 20181109_123241.jpg]](https://www.upload.ee/image/9173013/20181109_123241.jpg)
![[Pilt: 20181102_160548.jpg]](https://www.upload.ee/image/9173014/20181102_160548.jpg)
![[Pilt: 20181109_123326.jpg]](https://www.upload.ee/image/9173016/20181109_123326.jpg)
![[Pilt: 20181109_123344.jpg]](https://www.upload.ee/image/9173017/20181109_123344.jpg)
Tulevasteks jalavarjudeks ihkan 16'' 8-hole rattakesi. Lihtsalt meeldib ja minu arvates sobib 124 alla valatult.
Seniseks aga parimat,
Mario
Juba tükk aega on piinanud mind idee ühest korralikust 124-st. Kuna esimene MB oli just sedasama. Et asju veel huvitavamaks teha oli/on minu väikene salaunistus omada 4-kohalist, igasuguste muude eripäraliste eksemplaride kõrval. Arvasin, et ainuke eksisteeriv variant on E 500 / 500 E, millele paraku hammas ilmselt ei hakka peale. Kuid ühel ilusal hommikul sirvides automüügiportaale oleks peaagu kohvilonks kurku jäänud kui avastasin, et on olemas ka alternatiiv - vaese mehe 500-ne. Mõeldud tehtud, saatsin vahetuspakkumise oma senise W110 vanuri vastu teele. Ja ennäe imet, sisuliselt samal õhtul olid otsused tehtud. Linnukesed - 124, korralik, 4-kohaline - olid täidetud. Ainuke kriteerium, mis ideaalis kirsi tordile paigutaks, oleks olnud ka V-kujuline süda. Väga sobivaks asenduseks osutus seekord 162 kW 3.0, kuigi passis see ei kajastu. Esimene õnnetu pildike, millel näha ka 2 esmalt likvideeritud elementi:
![[Pilt: 20181031_201153ed.jpg]](https://www.upload.ee/image/9172951/20181031_201153ed.jpg)
Nädalakese jooksul likvideerisin esmalt kõige häirivamad ja ohtlikumad detailid - läikivad koopaservad. No ei, pole mulle neid vaja. Õnnetuseks oli kõrvalistujapoolsed korraliku majapidamishermeetikuga kinnitatud. Nagu ka arvata oli, siis esimesed poritiivad peitsid endas kõigi vanaautode sõpra roostet. Õnneks ei midagi hullu, pääseb mõningase eeltöö ja värvimisega, kui just kellegil ei vedele sama värvi detaile - sealhulgas ka kapotti, millel lakk tuhmunud ja koorub. Veel õnneks fakt, et tagumised tiivaservad on OK. Jällegi arvutist vaadates tunduvad pildid ikka õudsa kvaliteediga, ehk käsi värises liialt ärevusest.
Juhipoolsed:
![[Pilt: 20181102_120108.jpg]](https://www.upload.ee/image/9172956/20181102_120108.jpg)
![[Pilt: 20181102_120114.jpg]](https://www.upload.ee/image/9172958/20181102_120114.jpg)
Kõrvalistujapoolsed:
![[Pilt: 20181102_120130.jpg]](https://www.upload.ee/image/9172960/20181102_120130.jpg)
![[Pilt: 20181102_120123.jpg]](https://www.upload.ee/image/9172959/20181102_120123.jpg)
![[Pilt: 20181102_152144.jpg]](https://www.upload.ee/image/9172962/20181102_152144.jpg)
![[Pilt: 20181102_152139.jpg]](https://www.upload.ee/image/9172961/20181102_152139.jpg)
Põhjaalune inspektsioon rahustas südant. Otsus oli hea. Vaid üks auguke pumpla juures - plastikkatte kinnituskruvi asemel. Ja kütuseimmitsus, pole hullu.
![[Pilt: 20181102_114723.jpg]](https://www.upload.ee/image/9172968/20181102_114723.jpg)
![[Pilt: 20181102_114714.jpg]](https://www.upload.ee/image/9172970/20181102_114714.jpg)
Lisaks käigukastiõli jahutuse leke. Kutsikal oli kunagi sama mure, ei heiduta.
![[Pilt: 20181102_114629.jpg]](https://www.upload.ee/image/9172981/20181102_114629.jpg)
Veel mõned põhjaalused udused kaadrid:
![[Pilt: 20181102_114650.jpg]](https://www.upload.ee/image/9172985/20181102_114650.jpg)
![[Pilt: 20181102_114743.jpg]](https://www.upload.ee/image/9172988/20181102_114743.jpg)
![[Pilt: 20181102_114749.jpg]](https://www.upload.ee/image/9172990/20181102_114749.jpg)
![[Pilt: 20181102_114706.jpg]](https://www.upload.ee/image/9172986/20181102_114706.jpg)
![[Pilt: 20181102_114710.jpg]](https://www.upload.ee/image/9172987/20181102_114710.jpg)
Ja muudatus nr. 2, mis häiris silma olid lühikesed numbrid. Jah, kui 124 on pärit üle lombi - miks mitte. Aga Euro-spec eksemplaril peavad olema Euro mõõdus numbrid. Silm puhkab. Lisaks, et tagumise ''ilupaneeli'' alt on väga kena (pagasiluuk).
![[Pilt: 20181102_121108.jpg]](https://www.upload.ee/image/9173002/20181102_121108.jpg)
![[Pilt: 20181102_152218.jpg]](https://www.upload.ee/image/9173003/20181102_152218.jpg)
Lõpetuseks sisu, mis on väga heas seisus - isegi kõige väiksemad tulukesed toimivad nupukestel, mis on minu jaoks esmane
![Smile Smile](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/smile.png)
![[Pilt: 20181109_123229.jpg]](https://www.upload.ee/image/9173011/20181109_123229.jpg)
![[Pilt: 20181109_123241.jpg]](https://www.upload.ee/image/9173013/20181109_123241.jpg)
![[Pilt: 20181102_160548.jpg]](https://www.upload.ee/image/9173014/20181102_160548.jpg)
![[Pilt: 20181109_123326.jpg]](https://www.upload.ee/image/9173016/20181109_123326.jpg)
![[Pilt: 20181109_123344.jpg]](https://www.upload.ee/image/9173017/20181109_123344.jpg)
Tulevasteks jalavarjudeks ihkan 16'' 8-hole rattakesi. Lihtsalt meeldib ja minu arvates sobib 124 alla valatult.
Seniseks aga parimat,
Mario