01-11-2018, 09:14 AM
(31-10-2018, 07:45 PM)kermz Kirjutas: Teen väikese uuenduse oma postitusele ja äkki aitab see tulevasi inimesi, kel esineb sarnane probleem.
Auto jõukadu lahendus EGR klappide puhastamisega.
Viisin auto Hort Autosse ja sealt öeldi, et klapid kinni ja pakuti uusi EGR klappe 700 raha eest, kuid kui uued klapid maksavad peaaegu pool auto hinnast, siis eriti ei raatsi sellise raha eest osta.
Öeldi, et klappe puhastada pole mõtet, pigem osta uued klapid ja mure lahendatud.
Jonnakalt otsustasin ikkagi ise kodus klapid puhastada.
S400-l saab lihtsalt EGR klappe puhastada võttes pildil olevad mustad plastikkatted maha ja lased EGR puhastusainet sisse, kuni kõik liigub jälle ilusti ja klapid ei kiilu enam kinni (EGR asub mootoriruumi taga, käigukasti õlivarda ees).
Peale ühte purki EGR puhastusainet oli autol võimsus jälle tagasi ja enam ei saagi gaasi vajutada, sest muidu jõuab kiirus sinna illegaalsesse piirkonda
Nüüd umbes 3 kuud ja EGR-ga probleeme pole seni olnud. Kui tuleb jälle sama viga, siis puhastab nad uuesti ära
Pöörete kõikumise lahendas Lesveni diagnostika.
Probleem oli kütusesüsteemi surveklapis (Boschi tootekood 0281002241, Mercedese originaalkood 611 078 0149).
Peale surveklapi vahetust olid pöörded jälle stabiilsed ja seni pole kõikumist ette tulnud.
Seoses aku mahavõtmise ABS, BAS ja Airmaticu vigadega tuleb välja, et see on tavaline.
Auto tahab jälle teada saada rooliasendit ja peale selle ära kalibreerimist on kõik korras.
Väga tore, et keegi viitsib veel ise õppida ja toimetada
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868