30-10-2018, 05:07 PM
(30-10-2018, 04:45 PM)onu_siim Kirjutas:(29-10-2018, 01:22 PM)Marksus Kirjutas: Kas kellelgi on kogemust või infot auxillary heaterite kohta?
Täpsemalt pakub huvi elekri- ja kütusekulu.
Omal on ekraaniga pult, 2008 autos. Huvi pakub just, et kui palju see tunnis näiteks kütust ja akut läbi jahvatab.
Auto marki ja tarbitavat kütust peab ise arvama?
Laias laastus diislikulu 0,3-0,6 l/h, bensiini natuke rohkem.
Voolutarve 2-4A.
W219 350CGI.
Mulle ka muidugi see lisa hirmsasti meeldib, eriti et CLS on raamita küljeaknad. Peale ühe korra akna kinni jäätumist pesin, kuivatasin ja määrisin eelmisel talvel akende tihendid ära, vahetasin ahju puldil patarei ning ka krõbeda külmaga oli härmatis akendel juba päris pehme.
Miks üldse mõtlema hakkasin oli see, et mulle tundub nagu bensiini läheks ikka meeletult. Mul on küll tsükkel seadistatud 50 minutit hetkel, aga ise puldist panen hommikuti kuskil 20-30 minutit enne õue minekut programmi tööle. Praegu tundub nagu läheks 10l nädalas, olgugi et temperatuurid on alles nulli ringis ja kogu tööaeg umbes 2,5h nädalas. Mul on jahutusvedeliku maht 12l raamatu järgi, seda on päris hea hulk mida kütta ka...
Kas see juhtelekroonika korrigeerib vastavalt jahutusvedeliku temperatuurile intensiivsust ka?
Nüüd kui ma mõtlen, siis autosse istudes lülitan kütte välja ja ei anna ventilaatorile eriti aega seda õhku ringi ajada. Kas oleks mõistlikum teha tsükkel sedasi, et enne autosse istumist on põletamine lõpetatud ja ta ventileerib niisama?
Kas ta üldse puhub pärast tsükli lõppu edasi või jääb ventilaator ka koos põletiga vait?
Ühesõnaga, mis kulu ootama peaks ja kas kuidagi arvutiga annab tegelikkukulu mõõta ka näiteks?