03-10-2018, 07:29 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-10-2018, 10:24 AM ja muutjaks oli stihl.)
Kui palju need rehvid sõitnud on, millel siseserv ära söödud?
Küsin sellepärast, et inimesed kipuvad ka 30000 sõitnud rehvi puhul küsimusi esitama, et miks sealt kulub või miks naa on, aga tegelikult on küsimus selles, et rehv on ammu utiil.
Ja kui rehv on 5000ga ära rikutud, siis ongi nii, et terve puksiring vahetusse.
Teine asi on see paukumine. Kas ülevaatuspunktis pole käinud? Neil on need raputajad ju olemas, mingi viieka eest las kolistavad üle.
Kui tõstuki peal ükski puks ei logise, siis võib viga olla ka amordis, mida seal ei tuvasta. Ma olen näinud isegi tuliuut, tehasest tulnud autot, millel tagaamort julmalt kolises. Amort ise, kusjuures töötas. Meil raputajat ei olnud, aga aru sai nii, et ilma amortideta oli vaikus taga; õõtsus, muidugi nagu vedruvanker.
.
Küsin sellepärast, et inimesed kipuvad ka 30000 sõitnud rehvi puhul küsimusi esitama, et miks sealt kulub või miks naa on, aga tegelikult on küsimus selles, et rehv on ammu utiil.
Ja kui rehv on 5000ga ära rikutud, siis ongi nii, et terve puksiring vahetusse.
Teine asi on see paukumine. Kas ülevaatuspunktis pole käinud? Neil on need raputajad ju olemas, mingi viieka eest las kolistavad üle.
Kui tõstuki peal ükski puks ei logise, siis võib viga olla ka amordis, mida seal ei tuvasta. Ma olen näinud isegi tuliuut, tehasest tulnud autot, millel tagaamort julmalt kolises. Amort ise, kusjuures töötas. Meil raputajat ei olnud, aga aru sai nii, et ilma amortideta oli vaikus taga; õõtsus, muidugi nagu vedruvanker.
.