01-10-2018, 05:16 PM
(01-10-2018, 04:01 PM)stihl Kirjutas: 30 > aku pluss.
NSE - seal on +12V, KUI tuled on pargi või tulede peale keeratud, see tuleb ilmselt sellest tulede monitoorimise plokist. (või kurat teab, kust)
NS - läheb tagumisse udukasse.
N peaks olema läbi monitoorploki esimesed udukad. (need, mida ekslikult kesktuledeks nimetad)
56 on esitule ots
Kui esiudukas töötab, siis peaks ka NS töötama, need saavad mõlemad oma voolu NSE-st.
N ju on sul voolu all, kui esimesed udukad toimivad.
Kui NS ei ole voolu all, siis:
1. Sa ei oska lülitada.
2. Lüliti klemm seest pekkis. Võta lahti ja tee korda, see peaks nii vana küll olema, et on avatav.
Tagauduka indikaator PEAB ikka põlema, on seal autos üldse mingeid tagatulede juhtmeid või mitte.
Kas põleb?
Väike tulelüliti udune skeem ka:
P.S. Enne ajasin veits pada ka, see X(E3) on universaalil ainult.
P.S 2. Kui pistik lahti võtta ja NS juhtme peale akult +12V anda, kas siis tagaudukas töötab? Idee poolest nagu võiks.
.
Lülitamine peaks ju lihtne olema- klõps kellasuunas, klõps enda poole: esimesed udukad põlema; siis veelkord enda poole ja peakski tagumine udutuli põlema. Sama asja võib teha ka lähitulede positsioonist. Mis kunsti siin veel on? Teiseks, sa küsid tagumise udutule indikaatori kohta. Ei põle. Indikaator ei põlenud ka sel ajal, kui tagumine udutuli reaalselt põles! Milline sümbol on selle indikaatorlambi peal? Kõigepealt ma vaataks, kas sellel indikaatoril üldse terve pirn all on.