23-08-2018, 02:11 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-08-2018, 02:12 PM ja muutjaks oli kriipc.)
(13-08-2018, 10:07 AM)v6sa Kirjutas:(12-08-2018, 01:03 AM)Eric Kirjutas: Ega ma jah eriti vamiustatud ei ole 100kw liikurist aga kui 100kw saab teha 147kw siis pole see enam E200 vaid juba E250 kanti. Kuna diislil on resurssi küll ja veel.
Enamasti kestab mootor selle vägivalla ära. Aga ma ei ole sugugi kindel, et MB ei kasutanud "vähendatud võimsusega" mootorites piiripealsete tolerantsidega detaile. Rasketehnika poole peal on seda tehtud: sama konstruktsiooni, kuid elektrooniliselt nuditud võimsusega mootorisse pandi sisse napilt tolerantsis olevaid detaile. Sama raua "võimsamates" isendites valiti hoolikamalt.
E200, E220, E250 on sama 2,2L OM651 mootor. E200 omal on peal üks muutuva geomeetriaga turbo. E220 ja E250 omavad kahte turbot. Ma ei tahaks uskuda, et samale rauale pandi erineva tolerantsiga juppe. Pole ju erilist mõtet.
E220 on programmiliselt nuditud E250. Graafikutel on ilusti näha, kuidas teatud võimsuselt/pöördemomendilt muutub kõver sirgeks. "Lagi" on sisse progetud.