MB W212 E200CDI 2010a - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: Huviliste autod (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=122) +--- Teema: MB W212 E200CDI 2010a (/showthread.php?tid=48891) |
MB W212 E200CDI 2010a - Eric - 08-08-2018 Jälle üks MB hoovipeal juures MARK: Mercedes-Benz E 200 CDI AASTA: 2010 ODO: 190 000 km (reaalne läbisõit) VÕIMSUS: 100 KW Model E 200 CDI BlueEFFICIENCY Engine 651925 30 179466 Transmission 722694 07 984615 Order Number 0 9 239 10791 Order Location ULM BRANCH Interior FABRIC - BLACK/ANTHRACITE (001A) Paint 1 BLACK (040U) Release Date 2010-02-01 Delivery Date 2010-02-02 Code Description 000A FABRIC 001A FABRIC - BLACK/ANTHRACITE 030 ELECTR. REGULATED DIESEL FUEL PUMP 040U BLACK 050 AEJ 09/2 061 STEUERCODE FUER KRAFTSTOFFPUMPE 108 CONTROL CODE MARKETING 1P1 CONTROL CODE MARKETING 202B OWNERS MANUAL AND SERVICE RECORD - GERMAN 229L GERMANY 230 PARKING GUIDANCE 236 ADAPTIVE REAR INTERIOR LIGHT 255B MB MOBILO WITH DSB AND GGD 260B AIRBAGLABEL - GERMAN/ENGLISH 280 LEATHER STEERING WHEEL AND LEATHER GEAR SHIFT KNOB 287 THROUGH-LOADING FEATURE 291 PELVIS AIRBAG (PELVISBAG) 294 KNEE AIRBAG 2U1 RADIATOR SHUTTER 2XXL FEDERAL REPUBLIC OF GERMANY 302B HEAD UNIT LANGUAGE - GERMAN 332B INSTRUMENT CLUSTER/HU LANGUAGE - GERMAN 386 UNIVERSAL TELEPHONY PACKAGE 423 5-SPEED AUTOMATIC TRANSMISSION 474 DIESEL PARTICULATE FILTER 477 TIRE PRESSURE LOSS WARNER 485 (COMFORT RUNNING GEAR) 525 CONNECT 20 HIGH (NTG7) 550 TRAILER COUPLING 580 AIR CONDITIONER 682 FIRE EXTINGUISHER 739 TRIM PIECES - ALUMINUM 78N STEUERCODE WERK SINDELFINGEN/GRAZ 800 CHANGE OF MODEL YEAR, THE LAST FIGURE SHOWING THE NEW MODEL YEAR 928 EXHAUST GAS CLEANING WITH EURO 5 TECHNOLOGY 953 CLASSIC/STANDARD EQUIPMENT 967 COC PAPER EURO 5 TECH. W. REGISTRAT .CERT. PART 2 B09 REFRIGERANT COMPRESSOR WITH MAGNETIC COUPLING B12 WHEEL REPLACEMENT TOOL F212 MODEL SERIES 212 FW LIMOUSINE G694 TRANSMISSION CODE VERSION 94 GA AUTOMATIC TRANSMISSION HA REAR AXLE J54 JOINT FLANGE VARIANT K11 ADAPTIVE STOP LIGHT FLASHING K13 CONTROL CODE FOR SERVICE INTERVAL 25000 KM K22 SOFTWARE CONTROL F. LOW BEAMS WITHOUT NIGHT DESIGN L LEFT-HAND STEERING M013 ENGINE REDUCED PERFORMANCE M22 DISPLACEMENT 2.2 LITER M651 R4-DIESEL ENGINE M651 R01 SUMMER TIRES R75 16" LIGHT ALLOY WHEEL 7-SPOKE DESIGN W/ WIDE TIRES U01 REAR BELT STATUS INDICATION U60 PEDESTRIAN PROTECTION - ACTIVE ENGINE HOOD V14 SPEED- + LOADINDEX 92W VL FRONT AXLE HALF, LEFT VR FRONT AXLE HALF, RIGHT Mercedes Benz VIN decoded at https://www.datamb.com/vin/rogOm27D303A8DNRl RE: MB W212 E200CDI 2010a - El`Lango - 08-08-2018 Ilus sedaan, velg on ei kommentaari. Tänases ühiskonnas on väheseid kes 100kW premiumklassi autoga sõita julgevad, aga neid siiski leidub, nagu näha. Ära unusta õli vahetada, ja velgi. RE: MB W212 E200CDI 2010a - Eric - 09-08-2018 100kw-le on abiks chipp ... Stage1:Võimsus: 200hp (147kW) Stage1öördemoment: 450Nm (332ft-lb) Võimsuse kasv: 64hp (47kW) Pöördemomendi kasv: 90Nm (66ft-lb) ja voilaa RE: MB W212 E200CDI 2010a - Oliver.L - 09-08-2018 Sellele autole chip on sama hea, kui vanaemale silikonid panna ju... RE: MB W212 E200CDI 2010a - Randar - 10-08-2018 Oliver.L palun põhjenda oma väidet RE: MB W212 E200CDI 2010a - Oliver.L - 10-08-2018 Ei ole ta lennuk ennem ega ka pärast chippi. Kui siis liikur punktis A punkti B ökonoomselt jõudmiseks. Enda auto puhul saaksin tuua näite, et justkui minu 170kw E350 oleks chipiga samaväärne 195kw isendiga, mida ta paraku pole.. Isegi kui vanaemale silikonid panna, sa ei taha teda ikka k€ppida. Ei oska kuidagi paremini enda ideed edasi anda, kui et äkki on odavam kohe õige asi vaadata, kui hiljem tjuninguga endale meelerahu otsida. Võite mu arvamuse hukka mõista, aga selline on minu mõtteviis. RE: MB W212 E200CDI 2010a - El`Lango - 10-08-2018 Enamus vanaemadel linnapiires on nagunii silikonid. Lõppudelõpuks üle 100kmh eriti palju sõita ei saa ja veab see 100kw ka sellele autole hoo sisse. Kui eesmärk on saekaatri bemuvennaga fooride all tahmarallit teha, siis ei aita see chip ka, see on küll õige. Hoia masin korras ja naudi sõitu või kui väheks jääb, vaheta välja. RE: MB W212 E200CDI 2010a - Randar - 11-08-2018 Kui soft üle kirjutada siis saab juurde veidi võimu ja samas muutub ökonoomsemaks. Samas on mul ka endal 100kw ja pole veel olnud vajadust saada juurde võimu. Foori taga toppama ei jää ja ka täislastis möödasõitudega probleeme pole. Öko on ta nagunii. Kuna Ericu masinal on nagunii M013 ENGINE REDUCED PERFORMANCE siis võiks ju veidike tõsta küll. Aga teha maha kellegi ideed, et väänet juurde saada on väga matslik. Ja kõik ei pea otsima turult seda kõige võimsamat mis arvatavasti ongi juba läbi põletatud ja maksma hinge hinda, kui võib soetada soodsamalt ja veidike ise peale keerata. Oliver.L, ka sinu sõiduk on loodud punktist A punkti B jõudmiseks. Kui mitu korda sul muidu kõiki neid 170KW vaja on läinud? RE: MB W212 E200CDI 2010a - Oliver.L - 11-08-2018 Mina valisin enda auto veoskeemi tõttu. RE: MB W212 E200CDI 2010a - Laur - 11-08-2018 ehk veab ja pärast pole hala, et tagant ajab mingit imelikku suitsu. Hiljuti oli teemaks. RE: MB W212 E200CDI 2010a - Eric - 12-08-2018 Ega ma jah eriti vamiustatud ei ole 100kw liikurist aga kui 100kw saab teha 147kw siis pole see enam E200 vaid juba E250 kanti. Kuna diislil on resurssi küll ja veel. RE: MB W212 E200CDI 2010a - v6sa - 13-08-2018 (12-08-2018, 01:03 AM)Eric Kirjutas: Ega ma jah eriti vamiustatud ei ole 100kw liikurist aga kui 100kw saab teha 147kw siis pole see enam E200 vaid juba E250 kanti. Kuna diislil on resurssi küll ja veel. Enamasti kestab mootor selle vägivalla ära. Aga ma ei ole sugugi kindel, et MB ei kasutanud "vähendatud võimsusega" mootorites piiripealsete tolerantsidega detaile. Rasketehnika poole peal on seda tehtud: sama konstruktsiooni, kuid elektrooniliselt nuditud võimsusega mootorisse pandi sisse napilt tolerantsis olevaid detaile. Sama raua "võimsamates" isendites valiti hoolikamalt. Täitsa huvitav on vaadata, kuidas rahvas jõukamaks muutub ja soetatavad mudelid järjest uuemaks saavad. Kas lõpuks peab paika MB väide, et mudeli 212 puhul on roostekindlusega asja hästi? Ehk auto on ka seeliku alt tehasevärvi? RE: MB W212 E200CDI 2010a - Oliver.L - 13-08-2018 (13-08-2018, 10:07 AM)v6sa Kirjutas: Kas lõpuks peab paika MB väide, et mudeli 212 puhul on roostekindlusega asja hästi?Ei. Minu auto puhul on tänaseks detailid Silberis, mis pole alumiiniumist ehk uksed, tagatiivad, saanud uue värvi selga. Katus on tal ka mustast, aga seda pole veel vajadust värvida olnud. Mina kahjuks seda kinnitada enda auto puhul ei saa, et kõik hästi oleks. Vahepeal oli peres 2011. a Hyundai i30, mis sai uuest peast ligivõetud ja see on tänaseni originaal värvi all ja ilma roostealgedeta. RE: MB W212 E200CDI 2010a - Eric - 13-08-2018 (13-08-2018, 12:59 PM)Oliver.L Kirjutas: [quote='v6sa' pid='282568' dateline='1534144055'] No ma ei tea minu omal puudub rooste nii kerel kui põhjalat. RE: MB W212 E200CDI 2010a - Oliver.L - 13-08-2018 Otseselt roostet polegi kerel olnud. Kõigest kerged mullitused värvi all. Põhi on ka minul puhas. Auto uuena Eestist soetatud, äkki põhjus peitud siin. RE: MB W212 E200CDI 2010a - Gerdok - 23-08-2018 Tervitus, w212 mehed kui juppe vaja siis kirjutage mulle ! RE: MB W212 E200CDI 2010a - kriipc - 23-08-2018 (13-08-2018, 10:07 AM)v6sa Kirjutas:(12-08-2018, 01:03 AM)Eric Kirjutas: Ega ma jah eriti vamiustatud ei ole 100kw liikurist aga kui 100kw saab teha 147kw siis pole see enam E200 vaid juba E250 kanti. Kuna diislil on resurssi küll ja veel. E200, E220, E250 on sama 2,2L OM651 mootor. E200 omal on peal üks muutuva geomeetriaga turbo. E220 ja E250 omavad kahte turbot. Ma ei tahaks uskuda, et samale rauale pandi erineva tolerantsiga juppe. Pole ju erilist mõtet. E220 on programmiliselt nuditud E250. Graafikutel on ilusti näha, kuidas teatud võimsuselt/pöördemomendilt muutub kõver sirgeks. "Lagi" on sisse progetud. |