13-08-2018, 10:07 AM
(12-08-2018, 01:03 AM)Eric Kirjutas: Ega ma jah eriti vamiustatud ei ole 100kw liikurist aga kui 100kw saab teha 147kw siis pole see enam E200 vaid juba E250 kanti. Kuna diislil on resurssi küll ja veel.
Enamasti kestab mootor selle vägivalla ära. Aga ma ei ole sugugi kindel, et MB ei kasutanud "vähendatud võimsusega" mootorites piiripealsete tolerantsidega detaile. Rasketehnika poole peal on seda tehtud: sama konstruktsiooni, kuid elektrooniliselt nuditud võimsusega mootorisse pandi sisse napilt tolerantsis olevaid detaile. Sama raua "võimsamates" isendites valiti hoolikamalt.
Täitsa huvitav on vaadata, kuidas rahvas jõukamaks muutub ja soetatavad mudelid järjest uuemaks saavad.
Kas lõpuks peab paika MB väide, et mudeli 212 puhul on roostekindlusega asja hästi? Ehk auto on ka seeliku alt tehasevärvi?