10-08-2018, 06:05 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-08-2018, 06:06 AM ja muutjaks oli ville.)
No nii, Hentsi soovitusel käib möll ES-Racingus:
Otsustasin selle koha kasuks, sest:
1. Nad kirjutavad ise softi arvestades vajalikke parameetreid.
2. Neil on düno, kus saab reaalseid tulemusi mõõta.
3. Hind tundus mõistlik.
Viisin masina sinna eile hommikul üheksast, kella kuueks õhtul veel valmis polnud, öeldi, et läheb südaööni ära. Siin jälle mõteainet, kaua tegelikult ECU tuning aega võtab. Võimsust oldi seks ajaks suudetud kasvatada 338Kw ja 842Nm. Siiralt loodan, et hommikuks on Kw-de arv ikka kasvanud. 370 on see number, mida soovin, eeskujuks USAkate Renntech.
Huvitav on fakt, et tehase lubatud 270Kw asemel mõõdeti mu masinast algselt 284, kas jäetaksegi varu või annab oma osa AMG summuti?
Igatahes ootan põnevusega, mis sealt välja tuleb.
Otsustasin selle koha kasuks, sest:
1. Nad kirjutavad ise softi arvestades vajalikke parameetreid.
2. Neil on düno, kus saab reaalseid tulemusi mõõta.
3. Hind tundus mõistlik.
Viisin masina sinna eile hommikul üheksast, kella kuueks õhtul veel valmis polnud, öeldi, et läheb südaööni ära. Siin jälle mõteainet, kaua tegelikult ECU tuning aega võtab. Võimsust oldi seks ajaks suudetud kasvatada 338Kw ja 842Nm. Siiralt loodan, et hommikuks on Kw-de arv ikka kasvanud. 370 on see number, mida soovin, eeskujuks USAkate Renntech.
Huvitav on fakt, et tehase lubatud 270Kw asemel mõõdeti mu masinast algselt 284, kas jäetaksegi varu või annab oma osa AMG summuti?
Igatahes ootan põnevusega, mis sealt välja tuleb.