06-08-2018, 02:17 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-08-2018, 09:29 AM ja muutjaks oli v6sa.)
(05-08-2018, 06:34 PM)92S500 Kirjutas: ...
Tehasepoolt juppidele jäetud tugevusvaru peab lihtsalt softis tehtud errorid alla neelama.
Ning enamasti neelab ka
![Eusa_angel Eusa_angel](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/eusa_angel.gif)
Eelkirjutajat kiidan asjaliku teeamarenduse eest. Päris karm, kui omavahel seotud parameetreid tõesti mitusada üle käia tuleb...
Siinkohal siis täpsustan oma mõtet kiirendamisel tekkiva suitsu kohta. Oluline ei ole mitte suitsu värvus, vaid see, et see ei oleks hapukas-toores, vaid selgelt "tahmane". Sest tekib see suits üsna paratamatult olukorras, kus sisselaskerõhk ei ole veel tõusta jõudnud, kuid kütust juba lisatakse. Sellest suitsupahvakast saab loobuda, kuid nagu öeldi, jõudluse hinnaga.
Oluline on siin mõista veel seda, et auto (ja kõik muud diagnostikaseadmed) näevad vaid rõhku sisselaskekambris. Kui hästi see rõhk sekundi murdosa vältel suudab pugeda iga konkreetse silindri põlemiskambrisse, sõltub juba klapi, sisselaskekanalite ja kolvipõhja olukorrast. Mida lähemal see on ideaalsele, seda rohkem jõuab sisselasketakti ajal silindrisse värsket täidet (millest üle kolmveerandi on ballast ja vaid 21 % kütuse põlemiseks vajalik ookaks).
Igal juhul on diiselmootori järgiaitamine softi muutes täpselt sama peen toimetamine, nagu sisselaskekanalite lihvimine-portimine või nukkvõlli geomeetria muutmine
![Wink Wink](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/wink.png)
![Wink Wink](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/wink.png)