20-07-2018, 01:07 PM
Nii ja naa. Kui vaadata nt Silberauto hinnapoliitikat, siis nn kerge laks võib kindlustuse mõttes ollagi total loss.
Ala kui auto maksab 100k. Esiosa pauk tähendaks uute juppidega pluss töö, mis usas vast juppidest kallim, ca 50k.
Uuena 100k, kasutatult juba 80k miinus 50k...
Polegi mõtet korda teha seal ja tuuakse leetu vms tehakse soodsamalt korda ( kasutatud jupid, doonor vms)
Seepärast kere laksuga auto ongi soodne.
Mootori veaga pannakse uus ja jääb kohalikule turule.
A-osade hinnad on väga kummalised kohati.
Nt käigukasti sidurikoda ehk pool korpust ca 60 eurot.
Mingi papptihend 150 eurot. Või mõni liistuke nt G klassile 200 eurot....
Hinnanäiteid saab “title” järgi vaadata paljudest portaalidest.
www.copart.com
iaai.com
Jne
Ala kui auto maksab 100k. Esiosa pauk tähendaks uute juppidega pluss töö, mis usas vast juppidest kallim, ca 50k.
Uuena 100k, kasutatult juba 80k miinus 50k...
Polegi mõtet korda teha seal ja tuuakse leetu vms tehakse soodsamalt korda ( kasutatud jupid, doonor vms)
Seepärast kere laksuga auto ongi soodne.
Mootori veaga pannakse uus ja jääb kohalikule turule.
A-osade hinnad on väga kummalised kohati.
Nt käigukasti sidurikoda ehk pool korpust ca 60 eurot.
Mingi papptihend 150 eurot. Või mõni liistuke nt G klassile 200 eurot....
Hinnanäiteid saab “title” järgi vaadata paljudest portaalidest.
www.copart.com
iaai.com
Jne
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Elbe Engineering