05-07-2018, 11:32 AM
Tänud,
Siis tundub, et üldine pilt kütusekulu kohapealt kõigil suht ühte auku.
... Kuid kuna eelkõnelejad lahkelt oma kogemusi jaganud, siis viskaks ühe teeme veel õhku...
Nimelt hommikuti "külmkäivitades ( ca. 10-13'C juures )" võtab mõneks sekundiks klõbina sisse. Kas võib see märku anda keti ja-või pinguti väsimisest või pigem ei jõua õli piisavalt kiirelt mootori üla ossa?
Ketiliini venimisest võiks muidugi ka veakood olla nukaanduri kohta ?
Eks esimene samm muidugi hooldus ja õlivahetus, milleni 26 päeva aega..., eks siis ole näha mis ja kas muutub.
Tänud ette,
Siis tundub, et üldine pilt kütusekulu kohapealt kõigil suht ühte auku.
... Kuid kuna eelkõnelejad lahkelt oma kogemusi jaganud, siis viskaks ühe teeme veel õhku...
Nimelt hommikuti "külmkäivitades ( ca. 10-13'C juures )" võtab mõneks sekundiks klõbina sisse. Kas võib see märku anda keti ja-või pinguti väsimisest või pigem ei jõua õli piisavalt kiirelt mootori üla ossa?
Ketiliini venimisest võiks muidugi ka veakood olla nukaanduri kohta ?
Eks esimene samm muidugi hooldus ja õlivahetus, milleni 26 päeva aega..., eks siis ole näha mis ja kas muutub.
Tänud ette,