01-07-2018, 08:18 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-08-2018, 12:22 AM ja muutjaks oli CityRed.)
Tere,
Väike mure..., pigem mõned küsimused MB spetsialistidele..
Autoks universaalkerel 09’ 211 3.0 140kw, mis minujaoks veel küllaltki värske .., ning tahaks uurida, mis võiks olla antud mudelil reaalne kütusekulu?
Nimelt tuli üllatusena v6 kütusekulu ... trassil kulu mul ca 6,8 l / 100km-le ning viimaste tuhandete keskmine 10,2. Seda ju pisut palju
?
Muidu mootor käib puhtalt ja ühtlaselt, töötemp ca 90', veakoode ei ole, tugeval kiirendusel pisut musta lööb aga tahaks öelda, et see pigem ok ( mootori reaalne IS 290 000km) .
Kellegil mõtteid ? Kui oleks õhuleke kusagil võiks ju nagu veakoodi anda, kui oleks pihustid otsas , siis tossaks koguaeg ning käivitamisel ka probleeme pole.. . Mootoril jõudu on, turbo remonditud.
Egr ja dpf väljas, chipitud pole- võimalik variant, et softiga midagi mööda lastud kunagi ?
Või ongi see küttekulu ok ?
Tänud ette,
Lgp,
Väike mure..., pigem mõned küsimused MB spetsialistidele..
Autoks universaalkerel 09’ 211 3.0 140kw, mis minujaoks veel küllaltki värske .., ning tahaks uurida, mis võiks olla antud mudelil reaalne kütusekulu?
Nimelt tuli üllatusena v6 kütusekulu ... trassil kulu mul ca 6,8 l / 100km-le ning viimaste tuhandete keskmine 10,2. Seda ju pisut palju
![Eusa_shifty Eusa_shifty](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/eusa_shifty.gif)
Muidu mootor käib puhtalt ja ühtlaselt, töötemp ca 90', veakoode ei ole, tugeval kiirendusel pisut musta lööb aga tahaks öelda, et see pigem ok ( mootori reaalne IS 290 000km) .
Kellegil mõtteid ? Kui oleks õhuleke kusagil võiks ju nagu veakoodi anda, kui oleks pihustid otsas , siis tossaks koguaeg ning käivitamisel ka probleeme pole.. . Mootoril jõudu on, turbo remonditud.
Egr ja dpf väljas, chipitud pole- võimalik variant, et softiga midagi mööda lastud kunagi ?
Või ongi see küttekulu ok ?
Tänud ette,
Lgp,