18-05-2018, 11:18 PM
Nii
Hetke seisuga siis asi endiselt suurte muutusteta. Viga mis arvuti järgi süsteemis on on B1105.( A/C pumba viga) Seda käsitletud siis remondi töökoja Launciga. Kui ära kustutada tuleb kohe tagasi. Kompressor sai pandud uus ja kui uuele kompressorile 12 v peale panna siis toodab ilusti külma süsteem. NB! Pump siis solenoidiga mitte magnet siduriga. NB! Eeldatavasti on kunagi tal vana kompressor rikki läinud ja see auto on pikemat aega ilma töötava süsteemita söitnud. Kaasa arvatud minu käes kuna ostsin auto sügisel. Ja nagu ei pööranud sellele väga tähelepanu, pigem arvasin, et lihtsalt tahab täitmist. Siiani pole STAR i taga veel käind, kuid lähiajal see kindlasti ka plaanis ( arvatavasti mitte silberis), et siis saab veel targemaks mis häda teda kummitab, et ta pumpa järgi ei lase. AAM kallale veel ei torma. Kuna see puhtal oletuste pealt tehtud järeldus. Selle vahetamine on möistlik teha ainult uue vastu. Aga seda uurisin Silberist ja selle tellimine paras ooper. Riiulis pole. tehakse vastavlt teh. passi alusel tehases. Tarne aeg oletatavlt 1,5 kuud, kuid eeldatavsti aeg pikem. Hind iseenesest mõistlik. Enne vaja kindlaks teha pöhjus ikkagi. Sain romulast ka teise nuppude ploki, kuid ei ole veel külge proovinud. Maailma foorumis ka sellest juttu, et tuleks nagu korra lahti ühendada nupuplokk ja siis uuesti tagasi see nuppude plokk ja siis ka aidanud. Seni kuni oleme vea leidnud ja körvaldanud kasutan siis häda varianti. Ise veetud lisa lüliti ja kaitsmega veetud toide kompressorile, et saaks suure palavusega veidi külma toota, mitte pidevalt. Ühesönaga üks habemega lugu igal juhul. Katsun kursis hoida, kui miskeid muutuseid positiivsuse suunas. Ja kui kellegil on mingeid ideid vöi vihjeid võib julget jagada!
Siim
Hetke seisuga siis asi endiselt suurte muutusteta. Viga mis arvuti järgi süsteemis on on B1105.( A/C pumba viga) Seda käsitletud siis remondi töökoja Launciga. Kui ära kustutada tuleb kohe tagasi. Kompressor sai pandud uus ja kui uuele kompressorile 12 v peale panna siis toodab ilusti külma süsteem. NB! Pump siis solenoidiga mitte magnet siduriga. NB! Eeldatavasti on kunagi tal vana kompressor rikki läinud ja see auto on pikemat aega ilma töötava süsteemita söitnud. Kaasa arvatud minu käes kuna ostsin auto sügisel. Ja nagu ei pööranud sellele väga tähelepanu, pigem arvasin, et lihtsalt tahab täitmist. Siiani pole STAR i taga veel käind, kuid lähiajal see kindlasti ka plaanis ( arvatavasti mitte silberis), et siis saab veel targemaks mis häda teda kummitab, et ta pumpa järgi ei lase. AAM kallale veel ei torma. Kuna see puhtal oletuste pealt tehtud järeldus. Selle vahetamine on möistlik teha ainult uue vastu. Aga seda uurisin Silberist ja selle tellimine paras ooper. Riiulis pole. tehakse vastavlt teh. passi alusel tehases. Tarne aeg oletatavlt 1,5 kuud, kuid eeldatavsti aeg pikem. Hind iseenesest mõistlik. Enne vaja kindlaks teha pöhjus ikkagi. Sain romulast ka teise nuppude ploki, kuid ei ole veel külge proovinud. Maailma foorumis ka sellest juttu, et tuleks nagu korra lahti ühendada nupuplokk ja siis uuesti tagasi see nuppude plokk ja siis ka aidanud. Seni kuni oleme vea leidnud ja körvaldanud kasutan siis häda varianti. Ise veetud lisa lüliti ja kaitsmega veetud toide kompressorile, et saaks suure palavusega veidi külma toota, mitte pidevalt. Ühesönaga üks habemega lugu igal juhul. Katsun kursis hoida, kui miskeid muutuseid positiivsuse suunas. Ja kui kellegil on mingeid ideid vöi vihjeid võib julget jagada!
Siim
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.