26-04-2018, 12:11 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-04-2018, 12:14 PM ja muutjaks oli ville.)
Ma kardaks mootori õlileket rohkem, kui amordi oma. Oleneb muidugi kust mingi lekib.
Mu Cl600-l keeras kunagi vahejahuti õlileke mootorijuhtmestiku ka pekki, ilmselt avastati viga liiga hilja.
Amort on amort, seda saab asendada või lasta taastada, peaasi, et leke nii suur ei ole, et süsteem õlist tühjaks jookseb, siis saad pumpa ka vahetada.
Kõikidele ABC vedrustuse omanikele ütlen lihtsalt vihjena, et kui ABC-pump undama hakkab, siis on suure tõenäosusega leevendi läbi, pumpa vahetada pole tarvis, taastatud leevendi saab 170-ga. Mul muidugi õnnestus mõlemad vahetada, sealt õppisingi.
Mootoripadi maksab ca 70 euri/tk ja nende vahetus võtab mõne tunni.
Miks Silberis kontrollida ei lasknud? Sealt oleks ilmselt kõige täielikuma nimekirja vigadest saanud ja pärast hea hinda kaubelda.
P.S. sellel autol pm ei tunnegi, mis diameetriga rehv all on. Tõsi, mida suurem, tuleb rohkem auke jälgida ja seda velgede huvides.
Mu Cl600-l keeras kunagi vahejahuti õlileke mootorijuhtmestiku ka pekki, ilmselt avastati viga liiga hilja.
Amort on amort, seda saab asendada või lasta taastada, peaasi, et leke nii suur ei ole, et süsteem õlist tühjaks jookseb, siis saad pumpa ka vahetada.
Kõikidele ABC vedrustuse omanikele ütlen lihtsalt vihjena, et kui ABC-pump undama hakkab, siis on suure tõenäosusega leevendi läbi, pumpa vahetada pole tarvis, taastatud leevendi saab 170-ga. Mul muidugi õnnestus mõlemad vahetada, sealt õppisingi.
Mootoripadi maksab ca 70 euri/tk ja nende vahetus võtab mõne tunni.
Miks Silberis kontrollida ei lasknud? Sealt oleks ilmselt kõige täielikuma nimekirja vigadest saanud ja pärast hea hinda kaubelda.
P.S. sellel autol pm ei tunnegi, mis diameetriga rehv all on. Tõsi, mida suurem, tuleb rohkem auke jälgida ja seda velgede huvides.