26-04-2018, 11:16 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-04-2018, 05:05 AM ja muutjaks oli stihl.)
Ah ei tee see paar nädalat talle midagi. Ja kui 50km/h kiirusel lõhkebki, siis nii madal profiil üle kuudi ka ei viska.
Rehv on üleüldiselt ikka siga kõva asi, nooruses igasugu lolle katseid nendega tehtud ja lõhki saada pole õnnestunud.
(ntx tagaveoline auto trossiga puu külge ja tagarattad põlema - ei lähe puruks, vaid ümmarguseks nagu tsikllirehv ja traatidega hakkab koobast harjama ja sädemaid pilduma; või 10bari õhku sisse, nii palju nagu rekkatöökoja kompressor vähegi jaksab - samuti ei halligi)
Vanasti oli Michelinidel veel külje peal silt ka, et "regroovable", kus siis sealt samast, kus see praegu praegu, lõigati paar milli sügavamaks. Ei juhtunud ka midagi.
Sommid narritasid rehvimüüjaid selle tegevusega veel 4 aastat tagasi: https://www.youtube.com/watch?v=BwjtZlFZBIU

.
Rehv on üleüldiselt ikka siga kõva asi, nooruses igasugu lolle katseid nendega tehtud ja lõhki saada pole õnnestunud.
(ntx tagaveoline auto trossiga puu külge ja tagarattad põlema - ei lähe puruks, vaid ümmarguseks nagu tsikllirehv ja traatidega hakkab koobast harjama ja sädemaid pilduma; või 10bari õhku sisse, nii palju nagu rekkatöökoja kompressor vähegi jaksab - samuti ei halligi)
Vanasti oli Michelinidel veel külje peal silt ka, et "regroovable", kus siis sealt samast, kus see praegu praegu, lõigati paar milli sügavamaks. Ei juhtunud ka midagi.
Sommid narritasid rehvimüüjaid selle tegevusega veel 4 aastat tagasi: https://www.youtube.com/watch?v=BwjtZlFZBIU

.