25-04-2018, 10:10 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-04-2018, 10:33 PM ja muutjaks oli nostromo.)
Rehvimõõtude puhul ei pidanudki silmas et tuleks veidike soodsam vaid et saaks tehasepoolt soovitatud ametlikus mõõdus et hiljem mingeid veateateid sisse loopima ei hakkaks kuna see auto on juba paras arvuti. Aga see on jah hetkel viimane mure kuna suvekad veel korralikud.
Ideaalis võiks olla suveks 20" Pirelli P Zero:
ees 255/35/R20
taga 275/35/R20
ja talvenaastud Nokian Hakkapeliitta 8 kõik 4tk 255/45/R18.
Täna Hortis kontrolliti nii mehhaaniku poolt 1 tund kui elektriku poolt 1 tund ABC jne.
Midagi katastroofilist polnud. Kuigi suutsid väidetavalt tuvastada kerge õlilekke mootoril ja kerge niiskuse ühel amordil. Pean homme üle kontrollima kuna pole ise Eestis hetkel. Väga kahju et ei saanud ise juures olla.
Selge see et töökoja huvides on tuua autol välja võimalikult palju vigu võimaliku hilisema remondi osas kui omanik peaks otsustama nende töökoja kasuks.
Mida tähendab nt "kerge õlileke" amordil? Kas peaks hakkama mingeid tihendeid vahetama?
Mootoripadjad (3tk) väidetavalt kulunud. Kas selleks peab nüüd terve mootori üles tõstma ja lahti ühendama? Proovisõidul nagu erilist vibratsiooni ei tundnud.
Süütepoolide veateateid vist polnud.
Hortist küünaldevahetus (6.5€ küünal e siis tõenäoliselt Bosch) 384€.
Saatsin ka Silberisse päringu-seal 10€/küünal.
Silberi keretöid tehakse hoopis Tänassilma esinduses Piirimäe tee 14-eks peab sinna stange ette näitama.
Senised hooldused on piirdunud paraku kõige põhilisemaga:
mootoriõli + õlifiltrid ja salongifiltrid
jahutusvedelik ja pidurivedelik
Aut. kastiõli (5 käiku) vahetatud 60.000km juures nii nagu vist ette näeb. E järgmine 120.000 juures.
Ideaalis võiks olla suveks 20" Pirelli P Zero:
ees 255/35/R20
taga 275/35/R20
ja talvenaastud Nokian Hakkapeliitta 8 kõik 4tk 255/45/R18.
Täna Hortis kontrolliti nii mehhaaniku poolt 1 tund kui elektriku poolt 1 tund ABC jne.
Midagi katastroofilist polnud. Kuigi suutsid väidetavalt tuvastada kerge õlilekke mootoril ja kerge niiskuse ühel amordil. Pean homme üle kontrollima kuna pole ise Eestis hetkel. Väga kahju et ei saanud ise juures olla.
Selge see et töökoja huvides on tuua autol välja võimalikult palju vigu võimaliku hilisema remondi osas kui omanik peaks otsustama nende töökoja kasuks.
Mida tähendab nt "kerge õlileke" amordil? Kas peaks hakkama mingeid tihendeid vahetama?
Mootoripadjad (3tk) väidetavalt kulunud. Kas selleks peab nüüd terve mootori üles tõstma ja lahti ühendama? Proovisõidul nagu erilist vibratsiooni ei tundnud.
Süütepoolide veateateid vist polnud.
Hortist küünaldevahetus (6.5€ küünal e siis tõenäoliselt Bosch) 384€.
Saatsin ka Silberisse päringu-seal 10€/küünal.
Silberi keretöid tehakse hoopis Tänassilma esinduses Piirimäe tee 14-eks peab sinna stange ette näitama.
Senised hooldused on piirdunud paraku kõige põhilisemaga:
mootoriõli + õlifiltrid ja salongifiltrid
jahutusvedelik ja pidurivedelik
Aut. kastiõli (5 käiku) vahetatud 60.000km juures nii nagu vist ette näeb. E järgmine 120.000 juures.