20-04-2018, 07:09 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-04-2018, 07:16 AM ja muutjaks oli stihl.)
Ma ei saa samuti aru, miks sa selle bensupumbaga tõmbled, kui mootorit keegi isegi ringi ei aja.
Kuidas talle immo peale pandud on (kui on), seda ei luuleta sulle ükski foorum välja, sest see on iga elektriku omalooming. Ja panna kedagi tagantjärgi oletama, et kas Picasso värvis selle joonekese parema või vasaku käega, oleks rohkem nagu selgeltnägijate teema.
Ehk siis esimesena ma viskaks selle immo sealt minema, kui ta on. 124 pole vast varastele enam ahvatlev auto, aga immoplokid on neil vananenud küll.
(just eile viskasin ühelt 99a passatilt ta vahelt minema, kord töötas, kord mitte ja sel oli 2 katkestust, starter ja diislipumba mingi ots)
Kui starter, süüde sees ja releeklemm suure plussiga lühistades töötab, jääbki üle vaid ahel süüteluku põhi > kasti lüliti > starterini juhe.
Starterile otse vool peale anda võtab aega 5 sekki, postituse tegemine pisut rohkem....
Starteri ELEKTRISKEEM on tal lihtsam, kui jõulupuu tuledel. ja nagu skeemilt näha, pole starteriahelas mitte ühtegi kaitset.
.
Kuidas talle immo peale pandud on (kui on), seda ei luuleta sulle ükski foorum välja, sest see on iga elektriku omalooming. Ja panna kedagi tagantjärgi oletama, et kas Picasso värvis selle joonekese parema või vasaku käega, oleks rohkem nagu selgeltnägijate teema.
Ehk siis esimesena ma viskaks selle immo sealt minema, kui ta on. 124 pole vast varastele enam ahvatlev auto, aga immoplokid on neil vananenud küll.
(just eile viskasin ühelt 99a passatilt ta vahelt minema, kord töötas, kord mitte ja sel oli 2 katkestust, starter ja diislipumba mingi ots)
Kui starter, süüde sees ja releeklemm suure plussiga lühistades töötab, jääbki üle vaid ahel süüteluku põhi > kasti lüliti > starterini juhe.
Starterile otse vool peale anda võtab aega 5 sekki, postituse tegemine pisut rohkem....

Starteri ELEKTRISKEEM on tal lihtsam, kui jõulupuu tuledel. ja nagu skeemilt näha, pole starteriahelas mitte ühtegi kaitset.
.