19-04-2018, 09:42 PM
Tere,
äiapapa W124 facelift E220 ei läinud enam tööle. Sõitis ilma mureta, parkis, tegi tööd ja enam masin ei käivitu.
1) kõik tuled lähevad armatuuris ilusti põlema
2) kui esimest korda süüde sisse keerata, siis bensiinipump lööb u 2 sek, siis jääb vait
3) kui võti keerata start asendisse, siis on kuulda, et pump lööb sellel ajal, kui võti viimases astmes ja katkeb kohe, kui võti tagasi lasta
4) starter ei rakendu üldse (ehk siis mootor ei käi ringi)
5) pole otseselt kuulda, et ka starteri pendiks tugeva "klõksu" teeks
6) kuulda on hästi vaikselt relee klõpsu, kui võti start asendisse keerata
7) sama seis "P" ja "N" asendis
8) kui hoida võtit näiteks start asendis, on kuulda, et pump vaikselt lööb ja kui liigutada käigukang näiteks "R" asendi peale, siis koheselt takistab pumba töö - ehk siis järeldan, et käiguasendi andur töötab? Või järeldan liialt rutakalt seda?
9) üks kord (u kuu tagasi) on sarnane asi veel juhtunud aga kuna ma seal juures ei olnud, siis väidetatavalt aitas, kui liigutas "N" asendisse. Samas ma ei saa garanteerida, et kõik täpselt nii oli ja kas üldse sama viga oli tol korral.
10) prooviti ka uksi sulgeda ja uuesti avada puldist jne. see miskit abi ei andnud.
Minu järgnevad tegevused:
Starterit natukene "koputada"
Starterile otse vool peale.
Muidugi jäi ka kaitsmekarp kontrollimata, sellele viskan kah pilgu peale.
Mida te veel soovitate?
Ehk on tegu mõne tüüpvea kirjeldusega, mida mina ei teagi nende E220 "kantpeade" juures.
Kas immo saab sellist kala tekitada või pigem on MB immo seotud kütusepumbaga ja mootor ketrama ikka peaks?
Palun abi!
äiapapa W124 facelift E220 ei läinud enam tööle. Sõitis ilma mureta, parkis, tegi tööd ja enam masin ei käivitu.
1) kõik tuled lähevad armatuuris ilusti põlema
2) kui esimest korda süüde sisse keerata, siis bensiinipump lööb u 2 sek, siis jääb vait
3) kui võti keerata start asendisse, siis on kuulda, et pump lööb sellel ajal, kui võti viimases astmes ja katkeb kohe, kui võti tagasi lasta
4) starter ei rakendu üldse (ehk siis mootor ei käi ringi)
5) pole otseselt kuulda, et ka starteri pendiks tugeva "klõksu" teeks
6) kuulda on hästi vaikselt relee klõpsu, kui võti start asendisse keerata
7) sama seis "P" ja "N" asendis
8) kui hoida võtit näiteks start asendis, on kuulda, et pump vaikselt lööb ja kui liigutada käigukang näiteks "R" asendi peale, siis koheselt takistab pumba töö - ehk siis järeldan, et käiguasendi andur töötab? Või järeldan liialt rutakalt seda?
9) üks kord (u kuu tagasi) on sarnane asi veel juhtunud aga kuna ma seal juures ei olnud, siis väidetatavalt aitas, kui liigutas "N" asendisse. Samas ma ei saa garanteerida, et kõik täpselt nii oli ja kas üldse sama viga oli tol korral.
10) prooviti ka uksi sulgeda ja uuesti avada puldist jne. see miskit abi ei andnud.
Minu järgnevad tegevused:
Starterit natukene "koputada"
Starterile otse vool peale.
Muidugi jäi ka kaitsmekarp kontrollimata, sellele viskan kah pilgu peale.
Mida te veel soovitate?
Ehk on tegu mõne tüüpvea kirjeldusega, mida mina ei teagi nende E220 "kantpeade" juures.
Kas immo saab sellist kala tekitada või pigem on MB immo seotud kütusepumbaga ja mootor ketrama ikka peaks?
Palun abi!