Mina räägin kompuutrinumbritest praegusel hetkel, mida auto arvuti näitas pikal maanteesõidul. Kui sinu poolt välja toodud linki vaadata, siis enamik nendest numbritest on 30% linn, 30% kiirtee, 30% maantee ehk siis ikkagi väga muljetavaldav. Kui vaatad autospetsiifiliselt, siis need sõidud mis on ainult maanteel/kiirteel tehtud on mõned isegi natuke alla 4,1l/100 km
Aga olles kasutanud hetkel aastaid Lexus GS300, talvel linn 18l/100km, suvel 15l/100km ja maantee ca 7l/100km, siis tegemist oleks väga positiivse edasiminekuga ikkagi, olgu see kulu siis 4-5-6...
Küsimuse mõte pigem selles, et kas nelja- ja kuuesilindrilise vahel on kardinaalseid vastupidavuserinevusi?
Aga olles kasutanud hetkel aastaid Lexus GS300, talvel linn 18l/100km, suvel 15l/100km ja maantee ca 7l/100km, siis tegemist oleks väga positiivse edasiminekuga ikkagi, olgu see kulu siis 4-5-6...
Küsimuse mõte pigem selles, et kas nelja- ja kuuesilindrilise vahel on kardinaalseid vastupidavuserinevusi?