31-03-2018, 07:49 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 31-03-2018, 07:52 AM ja muutjaks oli stihl.)
Kuna skeem on töökoja arvutis, siis googel andis 124-ja central locking system`i otsinguks näiteks sellise asja: https://www.justanswer.com/uploads/eurot...ng_124.gif
Ehk siis tundub, et kaks pistikut, üks kolme otsaga (süütepluss, pidev pluss, mass) ja teine juhtotsad: v. uks, p uks + pagass.
Juhitakse juhtotsi plussi (lahti) ja massi (kinni) lülitades, mingit kosmost ei ole.
Aga sellest lausest - "Häda on selles, et mootor tundub, et töötab ja liigutab kesklukku korra kui juhtme ühendad, aga edasi ei toimi mitte midagi võtmega keerates" - ei saanud aru.
See pole ju häda, kui mootor korraks töötab? Mis seal veel edasi peab toimima?
Või kuhu sa selle juhtme ühendad?
Teine asi on see, et ilmselt eeldad, et su autol muu süsteem on korras.
Ära eelda midagi, see tark, kes sealt omal ajal keskluku pumbaga jooksu pani, ei pruukinud arugi saada, et viga pole vaid pumbas.
.
Ehk siis tundub, et kaks pistikut, üks kolme otsaga (süütepluss, pidev pluss, mass) ja teine juhtotsad: v. uks, p uks + pagass.
Juhitakse juhtotsi plussi (lahti) ja massi (kinni) lülitades, mingit kosmost ei ole.
Aga sellest lausest - "Häda on selles, et mootor tundub, et töötab ja liigutab kesklukku korra kui juhtme ühendad, aga edasi ei toimi mitte midagi võtmega keerates" - ei saanud aru.
See pole ju häda, kui mootor korraks töötab? Mis seal veel edasi peab toimima?
Või kuhu sa selle juhtme ühendad?
Teine asi on see, et ilmselt eeldad, et su autol muu süsteem on korras.
Ära eelda midagi, see tark, kes sealt omal ajal keskluku pumbaga jooksu pani, ei pruukinud arugi saada, et viga pole vaid pumbas.
.