14-02-2018, 10:39 AM
Panen jälle väikese märgi vahepealsetest toimingutest maha.
01.01
Esimene Jaanuar ei olnud märkimisväärne päev remonditoimingute koha pealt, kuid osutus murdepunktiks selle auto ajaloos just seetõttu, et teel Viljandist Tallinnasse läks mul pool armatuuri ühel möödasõidul väga jõulumeeleoluliseks. Nimelt süttis hulk märguandetulukesi ning veakirjasid. Enamus viitasid ABS, ESP mittetöötamisele, pidurite vajalikule service'le ning tagatipuks mootorituli ka. Õnneks polnud ekraan punane ning ettevaatlikusega sõitsin siiski lõpuks Tallinnasse kohale. Natuke kainelt järele mõeldes ja mõned katsetused tehes oli kuri kahtlus, et tegemist on ilmselt mingi ABS anduriga, kuna üks väga primitiivne OBD skänner viitas ebausutavale signaalile ESP kandist ning kinnitust lisas ka see, et viga ilmnes alles sõidul, mitte käivitusel.
Tükk mis hiljem osutus maksma vaid 8€ käivitas aga hoopis uue sündmuste jada.
05.01
Iga teine normaalne mees oleks läinud lihtsalt töökotta ja lasknud asja ära remontida või vähemalt siis scannidagi sinna maani, et oleks teada mis nurgast lammutustöid tuleb pihta hakata, kuid mina hingasin hoopis sügavalt sisse ning vajutasin "Buy now" nupule Aliexpressis. Tellitud sai siis üks C3 kloon koos tarkvaraga.
Sel ajal kui kaup teel oli, püüdsin ennast ja elukaaslast rahustada sellega, et "5-6 diagnostis käiku ja ma olen omadega juba nullis", "ma oleks pidanud selle juba ammu soetama" ning et "see on investeering ja tasub igati ära".
12.01
Kauaoodatud kõne tuli DHL-ilt ning nad teavitasid mind sellest, et minu tellitud kaup on tollis ning ootab maksude maksmist. Ähvardasid mind sellega, et tolliasjad tuleb tasuda esimesel võimalusel ning nemad hoiustavad pakke vaid 3 päeva, peale seda tuleb hakata maksma ka neile juba. Ise nad vist pidasid ennast hirmus abivalmis organistatsiooniks sest sirge näoga pakuti seda et nad võivad ka deklaratsioonid minu eest täita vaid 18€ eest. Mina arvasin et ma saan ID kaardiga MTA lehele 2 PDF'i odavamalt üles laadida ning keeldusin sellest. Tundub et õnnestus ka, kuna tund hiljem tuli mulle teavitus, et pakk on vabastatud. DHL aga pakkis juba asju kokku ja ma pidin ikka terve nädalavahetuse sügelevate kätega ootama.
15.01
Sain lõpuks käed kaubale külge ning hakkasin kohe toas asju proovima ning seadistama. Osta.ee keskkonnast sain Dell D630 sülearvuti 17€ eest ning kui ma sinna hiinlaste kõvaketta sisse torkasin ning arvuti käima panin tervitasid mind uhked Mercedese märgid laadimisekraanidel ning taustapildil. Lisaks oli terve rida erinevaid ikoone ja tööriistu: Xentry, DAS, StarFinder, WIS, EPC ja palju muud.
Üks pilt netist milline see setup välja näeb:
Sülearvuti on vaid minu kompotil Delli masin.
Esimene diagnost minu auto küljes näitas et vahetust võiks vajada tagumine vasak ABS rõngas. Meeletu overkill 8€ tüki pärast
10.02
ABS rõngas läks lõpuks vahetusse. Alguses oli hirmus kiire, aga lõpuks ikka venis asi üle kuu aja
Ja õhtu peategelane ise oli siis selline.
Hirmus uhke oli ikka seadmega SBC välja lülitada ning pärast vead ära kustutada.
Terve vahepealse perioodi sisustasin seadme õppimisega. Vaikselt hõikasin välja et Tallinna kandis on selline võimekus olemas ning enda harimise eesmärgil võin vaadata erinevaid autosid üle ja proovida aidata. Nii mõnigi võttis ühendust ning aitasin neid vigade lugemise ja troubleshootimisega. Sama pakkumine kehtib ka kohalikele foorumlastele.
Lisaks olen käinud hoolega vaatamas viimasel paaril kuul uusi autosid. Kõvasti kriibib ikka CLS ja olen proovinud leida korralikku viiesajast, kuid kahjuks olen pidanud kõigis pettuma mis viimasel paaril kuul müügis on olnud. Aga olen optimistlik. Vaikselt teen viimast viimistlust oma pillile ja ootan ilusat ilma, et ühed natuke paremad pildid teha ning siis müüki paisata.
Kui foorumlastel peaks huvi tärkama, siis võib küsida kõige kohta julgelt. Teemas olen proovinud auto hoida nii läbipaistvana kui võimalik ja kahju oleks kuskile ärikale rändkarikaks edasi anda.
01.01
Esimene Jaanuar ei olnud märkimisväärne päev remonditoimingute koha pealt, kuid osutus murdepunktiks selle auto ajaloos just seetõttu, et teel Viljandist Tallinnasse läks mul pool armatuuri ühel möödasõidul väga jõulumeeleoluliseks. Nimelt süttis hulk märguandetulukesi ning veakirjasid. Enamus viitasid ABS, ESP mittetöötamisele, pidurite vajalikule service'le ning tagatipuks mootorituli ka. Õnneks polnud ekraan punane ning ettevaatlikusega sõitsin siiski lõpuks Tallinnasse kohale. Natuke kainelt järele mõeldes ja mõned katsetused tehes oli kuri kahtlus, et tegemist on ilmselt mingi ABS anduriga, kuna üks väga primitiivne OBD skänner viitas ebausutavale signaalile ESP kandist ning kinnitust lisas ka see, et viga ilmnes alles sõidul, mitte käivitusel.
Tükk mis hiljem osutus maksma vaid 8€ käivitas aga hoopis uue sündmuste jada.
05.01
Iga teine normaalne mees oleks läinud lihtsalt töökotta ja lasknud asja ära remontida või vähemalt siis scannidagi sinna maani, et oleks teada mis nurgast lammutustöid tuleb pihta hakata, kuid mina hingasin hoopis sügavalt sisse ning vajutasin "Buy now" nupule Aliexpressis. Tellitud sai siis üks C3 kloon koos tarkvaraga.
Sel ajal kui kaup teel oli, püüdsin ennast ja elukaaslast rahustada sellega, et "5-6 diagnostis käiku ja ma olen omadega juba nullis", "ma oleks pidanud selle juba ammu soetama" ning et "see on investeering ja tasub igati ära".
12.01
Kauaoodatud kõne tuli DHL-ilt ning nad teavitasid mind sellest, et minu tellitud kaup on tollis ning ootab maksude maksmist. Ähvardasid mind sellega, et tolliasjad tuleb tasuda esimesel võimalusel ning nemad hoiustavad pakke vaid 3 päeva, peale seda tuleb hakata maksma ka neile juba. Ise nad vist pidasid ennast hirmus abivalmis organistatsiooniks sest sirge näoga pakuti seda et nad võivad ka deklaratsioonid minu eest täita vaid 18€ eest. Mina arvasin et ma saan ID kaardiga MTA lehele 2 PDF'i odavamalt üles laadida ning keeldusin sellest. Tundub et õnnestus ka, kuna tund hiljem tuli mulle teavitus, et pakk on vabastatud. DHL aga pakkis juba asju kokku ja ma pidin ikka terve nädalavahetuse sügelevate kätega ootama.
15.01
Sain lõpuks käed kaubale külge ning hakkasin kohe toas asju proovima ning seadistama. Osta.ee keskkonnast sain Dell D630 sülearvuti 17€ eest ning kui ma sinna hiinlaste kõvaketta sisse torkasin ning arvuti käima panin tervitasid mind uhked Mercedese märgid laadimisekraanidel ning taustapildil. Lisaks oli terve rida erinevaid ikoone ja tööriistu: Xentry, DAS, StarFinder, WIS, EPC ja palju muud.
Üks pilt netist milline see setup välja näeb:
Sülearvuti on vaid minu kompotil Delli masin.
Esimene diagnost minu auto küljes näitas et vahetust võiks vajada tagumine vasak ABS rõngas. Meeletu overkill 8€ tüki pärast
10.02
ABS rõngas läks lõpuks vahetusse. Alguses oli hirmus kiire, aga lõpuks ikka venis asi üle kuu aja
Ja õhtu peategelane ise oli siis selline.
Hirmus uhke oli ikka seadmega SBC välja lülitada ning pärast vead ära kustutada.
Terve vahepealse perioodi sisustasin seadme õppimisega. Vaikselt hõikasin välja et Tallinna kandis on selline võimekus olemas ning enda harimise eesmärgil võin vaadata erinevaid autosid üle ja proovida aidata. Nii mõnigi võttis ühendust ning aitasin neid vigade lugemise ja troubleshootimisega. Sama pakkumine kehtib ka kohalikele foorumlastele.
Lisaks olen käinud hoolega vaatamas viimasel paaril kuul uusi autosid. Kõvasti kriibib ikka CLS ja olen proovinud leida korralikku viiesajast, kuid kahjuks olen pidanud kõigis pettuma mis viimasel paaril kuul müügis on olnud. Aga olen optimistlik. Vaikselt teen viimast viimistlust oma pillile ja ootan ilusat ilma, et ühed natuke paremad pildid teha ning siis müüki paisata.
Kui foorumlastel peaks huvi tärkama, siis võib küsida kõige kohta julgelt. Teemas olen proovinud auto hoida nii läbipaistvana kui võimalik ja kahju oleks kuskile ärikale rändkarikaks edasi anda.