09-02-2018, 01:04 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-02-2018, 01:18 PM ja muutjaks oli nostromo.)
ville, rahu. Tõin lihtsalt 2 viga välja millest sa mulle mainisid kuna polnud veel nende kohta uurida jõudnud-sinu autole polnud ainsatki viidet.
Ville toodud detailide hinnad täiesti vastuvõetavad-u sellega olekski arvestanud.
Mul on olnud nii 1997 CL600 kui 2007 G55 AMG Kompressor-mõlemad oleks võinud olla meeletud raharöövlid aga ei olnud seda-ju siis vedas. KORDADES rohkem on läinud C124-le.
Ega ma loomulikult nii loll ka pole et neid Mobile 13K tõsiselt vaataks. Samas usun et nt Ville auto on aus kuigi ls võib algul veidi hirmutav olla.
Tahaks lihtsalt midagi uuemat ja senini oli plaan Jaapanist ca 12.000 lasta CL55 AMG Kompr. tuua aga võrreldes C216-ga tegemist siiski juba eelmise generatsiooniga ja veidi juurde pannes oleks vast mõistlikum siiski C216 osta-olgugi et "tavaline" CL500.
EDIT! Veel 1 oluline küsimus-kas C216 ABC-süsteemi vea/lekke korral muutub vedrustus lihtsalt äärmiselt jäigaks/nö lukustub kuid ei lange alla vaid saab siiski remondikohta söita?
Kuna C215 puhul muutub ju auto söidukölbmatuks kui ABC-vedrustus täiesti alla langenud?
See küsimus on eriti oluline kuna hoian autot vördlemisi kitsa ligipääsuga (palju käände ja poste ning kitsad rajad) maa-aluses garaazhis kuhu puksiir minumeelest ei mahu.
Ville toodud detailide hinnad täiesti vastuvõetavad-u sellega olekski arvestanud.
Mul on olnud nii 1997 CL600 kui 2007 G55 AMG Kompressor-mõlemad oleks võinud olla meeletud raharöövlid aga ei olnud seda-ju siis vedas. KORDADES rohkem on läinud C124-le.
Ega ma loomulikult nii loll ka pole et neid Mobile 13K tõsiselt vaataks. Samas usun et nt Ville auto on aus kuigi ls võib algul veidi hirmutav olla.
Tahaks lihtsalt midagi uuemat ja senini oli plaan Jaapanist ca 12.000 lasta CL55 AMG Kompr. tuua aga võrreldes C216-ga tegemist siiski juba eelmise generatsiooniga ja veidi juurde pannes oleks vast mõistlikum siiski C216 osta-olgugi et "tavaline" CL500.
EDIT! Veel 1 oluline küsimus-kas C216 ABC-süsteemi vea/lekke korral muutub vedrustus lihtsalt äärmiselt jäigaks/nö lukustub kuid ei lange alla vaid saab siiski remondikohta söita?
Kuna C215 puhul muutub ju auto söidukölbmatuks kui ABC-vedrustus täiesti alla langenud?
See küsimus on eriti oluline kuna hoian autot vördlemisi kitsa ligipääsuga (palju käände ja poste ning kitsad rajad) maa-aluses garaazhis kuhu puksiir minumeelest ei mahu.