06-02-2018, 10:13 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-02-2018, 10:17 PM ja muutjaks oli ak75.)
(04-02-2018, 03:15 PM)nostromo Kirjutas: Mis oleks C216 tüüpvead jne mida silmas pidada ostul?Miks Sa piinad ennast?
Võiksid ära otsustada, kas sa oled piisavalt finantse omav ja otsid hobi, millega oma vaba aega sisustada, ise seejuures käsi määrimata, või oled sa osavate näppudega ning tehnilise taibuga ja soovid sedakaudu väljundit oma vabale ajale ning pangakonto sisule.
Kui mõlemale on enda ees aus vastus "ei", ent siiski tunned hall metallik-diisel-praktiline jne ei ole see, mida sõiduvahendina soovid, poeuut pilkupüüdvat samas ei vea välja, jääbki sulle liising ning 2-5a vanade esimeselt ringilt tagasi tulnud masinate hulgast valida.
Mõtle, milleks ja millisele sihtgrupile mingi auto algselt mõeldud on olnud. Sealt saad tuletada kasutusotstarvet ja läbisõitu. Suures pildis, sest alati on erandeid. CL500 216 kerega on tehtud imo inimesele, kes tahab hallist massist eristuda, ent siiski tarbida autot igapäevasõitudeks, seega kulu on oluline rida sellise inimese jaoks. Kui sa vaatad neid Saksast või mujalt euroopast, pead arvestama, et CL500 on 216 kerega masinate kõige levinum ja odavam versioon, neid üritatakse uuena kätte saada võimalikult heade hindade ja diilidega ja siis tarbitakse esimeses otsas täie raha eest. Pole harvad juhused kui 100 kkm saabki täis juba teise-kolmanda aasta lõpuks (vaata kuni 2a vanade müügis olevate sarnaste sõidukite läbisõite). Esimesel ringil on selline auto suhteliselt kindlalt omaniku ainus- või põhisõiduvahend. Need odavama otsa omad mobiles ja mujal on suht tõenäoliselt kõik 300k+ reaalse läbisõiduga. Sealt tulevad juba vajadused sõlmede ja detailide vahetuste järele, mis on väga kallid. jne, jne.. Sakslane pole loll, nad ei müü tegelikult midagi odavalt.