04-02-2018, 09:04 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-02-2018, 09:09 PM ja muutjaks oli ville.)
Sa nostromo oled pisut imelik tüüp. Uurib minu CL-i kohta privas ja teeb samast tekstist teema.
Olen CL500 tõesti nõus müüma 15000-ga, sest ei viitsi selle müügi teemaga pikalt tegeleda. Samas teised maksavad paar kolm tuhat enam, las maksavad, ma ei müü raha pärast või sp, et midagi katki oleks. Lihtsalt pole mõtet uut soetada enne, kui vana müüdud. Muideks täna on Auto24-s soodsaim 22800.
Saksast suvalisest kohast tellides sa ei tea iial, mida saad, kui ise järgi ei lähe ja teiseks arvesta hindadele vahendustasu 1500-2000 otsa. Nendel 13 tonnistel puudub originaal AMG-pakett, viimasega pead enda budgetit tõstma 18000ni. Nii lihtne see ongi! P.S. Ma ei reklaami siin enda autot, lihtsalt räägin nii nagu on.
Minu CL-ist pisut veel pajatades ja hindadest/värkidest ausalt rääkides: tegin teisipäeval C-hoolduse 245000 pealt. Lasin ühtlasi vahetada ABC-pumba lihtsalt sp, et see undas, ei olnud mingeid lekkeid või muid vigu. ABC-pumba undamine on üks selle masina tüüpvigasid.
Jah, ka 500 eurised radarandurid on tüüpviga ja mitte ainult C216-l, vaid pm kõigil, millel need peal on. Saavad niiskust, oksüdeeruvad ja surevad meie kliimas ära. Mu omal kahtlustavad pigem juhtmestiku, sest kevadel sai sama andur, mis täna viga sisse lööb, tutika vastu vahetatud. Teisipäeval selgub tõde.
Veel olen vahetanud pidurikettad ja -klotsid ca 500 eur.
Radika, hakkas lekkima ka ca 500eur.
Termostaat ca100.
Esimesed õõtsad ca 300eur/tk.
Esimeste amortide sarniirid ca 200eur/tk
Mootoripadjad, ei mäletagi, mis maksid, äkki 150eur/tk
Poolast saab taastatud ABC-pumba 320 euriga, 2 aastat garantii. Pluss õli ca 100eur.
Radarandur ca 500eur.
Normaalsed hooldused kuskil 300eur kord.
Pluss ilmselt veel sarniire ja muud pudi-padi, mis meelde ei tule. Välja tõin ainult juppide hinnad, töö tuleb juurde arvestada.
Keda huvitab, siis enamus Eesti ajaloost on Lesvenis, sest mul Joonasega lihtne asju ajada. Ja midagi Hortis ka. Eelnevalt hooldusraamat täielikult täidetud MB diilerite poolt.
Nüüd kui hinnad teada said, kirjuta igas järgnevas C216 teemas need värviliselt välja
Midagi kosmilist selle mudeli puhul pole, vähemalt mehaanilises osas. Keredetaile lõhkudes on pahasti!
Kui raha on, osta, kui ei, ära osta, pole kopika veeretaja masin.
Üldiselt C216 ja W221 on hoopis teisest puust masinad, kui nende eelkäijad C215 ja W220. Minu arvamus on, et erinevalt teisena nimetatutest jäävad 216 ja 221 kauaks püsima.
Olen CL500 tõesti nõus müüma 15000-ga, sest ei viitsi selle müügi teemaga pikalt tegeleda. Samas teised maksavad paar kolm tuhat enam, las maksavad, ma ei müü raha pärast või sp, et midagi katki oleks. Lihtsalt pole mõtet uut soetada enne, kui vana müüdud. Muideks täna on Auto24-s soodsaim 22800.
Saksast suvalisest kohast tellides sa ei tea iial, mida saad, kui ise järgi ei lähe ja teiseks arvesta hindadele vahendustasu 1500-2000 otsa. Nendel 13 tonnistel puudub originaal AMG-pakett, viimasega pead enda budgetit tõstma 18000ni. Nii lihtne see ongi! P.S. Ma ei reklaami siin enda autot, lihtsalt räägin nii nagu on.
Minu CL-ist pisut veel pajatades ja hindadest/värkidest ausalt rääkides: tegin teisipäeval C-hoolduse 245000 pealt. Lasin ühtlasi vahetada ABC-pumba lihtsalt sp, et see undas, ei olnud mingeid lekkeid või muid vigu. ABC-pumba undamine on üks selle masina tüüpvigasid.
Jah, ka 500 eurised radarandurid on tüüpviga ja mitte ainult C216-l, vaid pm kõigil, millel need peal on. Saavad niiskust, oksüdeeruvad ja surevad meie kliimas ära. Mu omal kahtlustavad pigem juhtmestiku, sest kevadel sai sama andur, mis täna viga sisse lööb, tutika vastu vahetatud. Teisipäeval selgub tõde.
Veel olen vahetanud pidurikettad ja -klotsid ca 500 eur.
Radika, hakkas lekkima ka ca 500eur.
Termostaat ca100.
Esimesed õõtsad ca 300eur/tk.
Esimeste amortide sarniirid ca 200eur/tk
Mootoripadjad, ei mäletagi, mis maksid, äkki 150eur/tk
Poolast saab taastatud ABC-pumba 320 euriga, 2 aastat garantii. Pluss õli ca 100eur.
Radarandur ca 500eur.
Normaalsed hooldused kuskil 300eur kord.
Pluss ilmselt veel sarniire ja muud pudi-padi, mis meelde ei tule. Välja tõin ainult juppide hinnad, töö tuleb juurde arvestada.
Keda huvitab, siis enamus Eesti ajaloost on Lesvenis, sest mul Joonasega lihtne asju ajada. Ja midagi Hortis ka. Eelnevalt hooldusraamat täielikult täidetud MB diilerite poolt.
Nüüd kui hinnad teada said, kirjuta igas järgnevas C216 teemas need värviliselt välja
Midagi kosmilist selle mudeli puhul pole, vähemalt mehaanilises osas. Keredetaile lõhkudes on pahasti!
Kui raha on, osta, kui ei, ära osta, pole kopika veeretaja masin.
Üldiselt C216 ja W221 on hoopis teisest puust masinad, kui nende eelkäijad C215 ja W220. Minu arvamus on, et erinevalt teisena nimetatutest jäävad 216 ja 221 kauaks püsima.