02-02-2018, 08:53 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-02-2018, 09:20 PM ja muutjaks oli Sm. Västrik.)
Hei, stihl, vabandan veel pisut teise inimese teemas läbustamise pärast, aga see lause...
"...et mu vana linnakäru, mis juba 10a pole maanteel lukustusvõimalustki näinud (sest kiirused kogu aeg väikesed) juba tuksis on."
Millega seoses selline jutt?
Ma ei saagi aru kas ütlesin miskit mina või keegi teine, kuid kordan oma mõtte rahulikult üle ja sel polnud turbiini lukustumise või mittelukustumisega ju palju pistmist.
Kui auto ühtlasel kiirendamise vibratsiooni tekitab, eriti seal kuskil enne seda kui turbiin lukku pannakse ehk madalamatel kiirustel, pole kast päris kindlasti hea tervisega. Samuti kui sõidad nt täiesti ühtlase gaasiga kuskil kiirusel vahemikus 60-80 km/h siledal ehk tõusude-langusteta teel ja mootoripöörded osuti jälgimisel õrnalt lainetavad, on selles süüdi väsinud kast (kuigi ta sõidab veel jumal teab kui kaua, aga ei pea kindlasti nii käituma).
Turbiini korralik lukustumine on täiesti omaette teema ja loomulikult ta linnas vanematel autodel suhteliselt iial polegi seda ette nähtud tegema.
No ja lisahuumoriks tasub mainida, et on korduvalt nähtud ka seda, et kui kast nii tuksis on, et turbiin lukku ei lähe või seda tehes eriti koledaid vibratsioone jms surmatõmblusi teeb, sätitakse nahaalsemate müügišaakalite poolt lukustumine üldse maha ja auto ikka sõidab, kuigi maanteel pole pöörded ja kütusekulu õiged. Tasub seega ikka igasuguseid asju kontrollida.
PS! Edit ja muu värk, aga radiaatoriasi, mille välja tõid ja mida Renka kinnitas, on jumala tõsi küll ja nii võibki kaste remontima ja vahetama jääda kui jahutusvedelik kasti satub.
Parimate soovidega,
Tauno Mõts
"...et mu vana linnakäru, mis juba 10a pole maanteel lukustusvõimalustki näinud (sest kiirused kogu aeg väikesed) juba tuksis on."
Millega seoses selline jutt?
Ma ei saagi aru kas ütlesin miskit mina või keegi teine, kuid kordan oma mõtte rahulikult üle ja sel polnud turbiini lukustumise või mittelukustumisega ju palju pistmist.
Kui auto ühtlasel kiirendamise vibratsiooni tekitab, eriti seal kuskil enne seda kui turbiin lukku pannakse ehk madalamatel kiirustel, pole kast päris kindlasti hea tervisega. Samuti kui sõidad nt täiesti ühtlase gaasiga kuskil kiirusel vahemikus 60-80 km/h siledal ehk tõusude-langusteta teel ja mootoripöörded osuti jälgimisel õrnalt lainetavad, on selles süüdi väsinud kast (kuigi ta sõidab veel jumal teab kui kaua, aga ei pea kindlasti nii käituma).
Turbiini korralik lukustumine on täiesti omaette teema ja loomulikult ta linnas vanematel autodel suhteliselt iial polegi seda ette nähtud tegema.
No ja lisahuumoriks tasub mainida, et on korduvalt nähtud ka seda, et kui kast nii tuksis on, et turbiin lukku ei lähe või seda tehes eriti koledaid vibratsioone jms surmatõmblusi teeb, sätitakse nahaalsemate müügišaakalite poolt lukustumine üldse maha ja auto ikka sõidab, kuigi maanteel pole pöörded ja kütusekulu õiged. Tasub seega ikka igasuguseid asju kontrollida.
PS! Edit ja muu värk, aga radiaatoriasi, mille välja tõid ja mida Renka kinnitas, on jumala tõsi küll ja nii võibki kaste remontima ja vahetama jääda kui jahutusvedelik kasti satub.
Parimate soovidega,
Tauno Mõts