02-02-2018, 06:25 PM
(02-02-2018, 02:35 PM)Renka Kirjutas: Pigem oli see, et turbiini riknemine oli tulem, kuid tegelik põhjus oli käigukasti, mis keeras ka uue turbiini tuksi. Põhjuseks on käigukasti sisene leke, mis ei lase turbiinilukku lukustada ja keerab lõpuks turbiini tuksi.
Eelnevalt sellistel juhtudel on vahetatud käigukaste, on teada ka juhus, kus 1 uus turbiin läks koolirahaks ja sai samamoodi otsa 3000-4000 km jooksul.
Uue turbiini? Kes ütles, et täiesti UUS pandi? Pigem ikka enne müüki mingi pool kuni miljon sõitnud "uus" pandi ja siis läks ka veel üsna hästi.
Aga seda ma küll ei teadnud, et mu vana linnakäru, mis juba 10a pole maanteel lukustusvõimalustki näinud (sest kiirused kogu aeg väikesed) juba tuksis on. Kui vahel harva ka satun kiiremini sõitma, siis mingil hetkel varsti kukutab oma pöörded endiselt maanteel maha ja siiani olen arvanud, et pole tal häda midagi.
Ilma lukuta on kütusekulu muidugi mõnus; lukuga võib täiesti tänapäevastega konkureerida. (6-7L/100-le, kahepoolese bensuka kohta)
Ja vanematel polegi mingit lukku, ikka sõidavad. (kohutava küttekuluga muidugi)
Vesi ja akk. õli saavad kohtuda ainult esiradikas; ju siis see mingil hetkel lihtsalt seest plahvatas, et nii juhtus.
.