02-02-2018, 02:57 PM
(02-02-2018, 02:35 PM)Renka Kirjutas: Pigem oli see, et turbiini riknemine oli tulem, kuid tegelik põhjus oli käigukasti, mis keeras ka uue turbiini tuksi. Põhjuseks on käigukasti sisene leke, mis ei lase turbiinilukku lukustada ja keerab lõpuks turbiini tuksi.Väidetavalt eelmisel omanikul selliseid probleeme ei olnud sõidukiga.
Eelnevalt sellistel juhtudel on vahetatud käigukaste, on teada ka juhus, kus 1 uus turbiin läks koolirahaks ja sai samamoodi otsa 3000-4000 km jooksul.
Kuna km oli sealmaal et käigukast vajas hooldust, läks ta hõbenoolde kontrollima mis vajaks vahetust ja et teha dünaaminilne pesu, Selgund oli, et turbiin tuleks vahetada.
Lastigi turbiin vahetada koos õlide ja filtritega teises asutuses, algul oli kõik OK aga noh hilisem on eespool kirjas.