02-02-2018, 01:41 PM
(02-02-2018, 12:20 PM)Tauno Mõts Kirjutas: Tere,'
Ma ei jagaks antud juhul herr stihli pessimismi. Kastist tulev vibra õrnal ühtlasel koormusel (ja eriti vahetult enne lukustumist) on ju täiesti tavaline vigase kasti nähtus ja nagu mainimist leidis, võib turbiin seda vabalt põhjustada.
Eks näiteks spetsialistid, nagu R129 ilmselt teaks täpselt, mis seda teeb, kuid ma lihtsalt tean, et ühtlase kiirendusel ilmuv vibra (mis algusjärkudes mõnikord meenutab isegi vaid rehvikuminat) ning ühtlasel kiirusel pöörete kõikumine on kaks esimest asja, mida tasub proovisõidul vaadata. Ja kui me räägime nii ~10 aasta vanustest autodest, on paraku neid hälbeid vähemalt mingil määral ka peaaegu alati võimalik kasti töös tuvastada.
Samas peab ka ütlema, et erinevale tasemele jõudnud vibratsiooniga õnnestub autot vabalt tarbida mõnikord veel kümneid tuhandeid kilomeetreid ja aastaid ning paljud isegi ei märka seda ning ta on ajas süvenev, kuni lõpuks kast päris otsad annab.
Kuid elame näeme. Loodan, et nr pikkvint annab ka teada kui auto korras, et kas miskit muutus või mitte.
Parimate soovidega,
Tauno
Arusaadav, et turbiin võib vigane olla ja paljud on mulle seda ka veaks pakkunud.
Kuid ometi on turbiin vahetatud tänaseks päevaks 3000km-i tagasi.
Proovisõidul oli käiguvahetus sujuv ja vaikne, tänasel päeval enam mitte.