26-12-2017, 08:53 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-12-2017, 09:02 PM ja muutjaks oli ville.)
(26-12-2017, 03:49 PM)siimruz Kirjutas: Tere
Olen nii mitmestki teemast välja lugenud viiteid, et CL 600 V12 mootor 270 kw on üks räige önnetus ja platsidel nad ainult seisavad. Väga kallis ja kulukas remontida jne. jne. Kuna mingid mötted ka kunagi jälle möni garaazikas muretseda, siis üks variantidest on CL klass ja äkki W 215 kere. Nüüd huvitakski, et mis on need pöhilised nörgad kohad sellel 600 v12 mootoril. See et lihtsalt kehva on ju ei ütle veel midagi. ABC jätame sellest välja. Sellest on räägitud piisavalt.
Lisan siia ka ühe informatiivse lingi mis mudelit siis silmas peanhttp://www.auto24.ee/used/2126308
Kes miskit teab või on kongreetselt kokku puutunud vöiks kirjutada.
Siim
Ma vist olen suht ainuke, kes siin sellist masinat kunagi reaalselt omanud on. Ostin ta ca 10 aastat tagasi ja pidasin pea 4 aastat. Minu jaoks oli ta üks õnnetumaid autosid, kuid samas ei julge väita, et kõik sellised on.
Ostes läks praktiliselt kohe genekas, kuna nimetatu on vesijahutusega, maksis toona 26000 eeki. Järgmisena valmistas üllatuse starter, jupp ise oli 19000 eeki. Ja edasi enam järjekorda ei mäleta, põhiline sõber oli mootorituli, mille tihti põhjustasid lambdaandurid, neid läks "ämbritega" a. 5000 eeki/tk.
Mootori tüüpvigadeks vahejahuti ja süütepoolid. Esimene hakkab lekkima ja kui õigel ajal ei avasta, läheb juhtmestik järgi. Vahejahuti oli toona koos vahetusega 35000 eeki, süütepoole õnneks vahetama ei pidanud. Viimastega oli muidugi see teema, et kummagi mootori poole omad pidi korraga vahetama ja mäletamist mööda kallis lõbu.
Muidugi sain vahetada ka ABC-pumba, maksis siis 18000 eeki, täna nad ei maksa pm enam eriti midagi- 300-400 euri.
Tuli meelde, et küünalde vahetus oii krooni ajal samuti üsna kopsakas summa, kuna küünlaid ühe silindri kohta 2tki, mälu järgi oli koos vahetusega 10000 eeki.
Täna on muidugi need masinad veel vanemad, aga ilmselt jupid juba kordades odavamad, samas neid asju, mis minna võivad, on jube palju- otsast lõpuni elektroonikat täis. Läks päris mitu aastat aega, kui selle auto lisad nn tavaautodele jõudsid.
Hea ja samas ka halb on selliste masinate juures see, et kui kord oled omanud ja nautinud, siis on jube raske järgmist leida. 215-lt 216-le üleminek oli üsna loogiline, täna 216 kere välja vahetada on päris keeruline, sest ei suuda midagi võrdväärset või paremat leida. 217 on välistatud, vajadus rohkem pereauto järgi.