Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
W 215 CL 600 Head ja vead - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: Ostuabi (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=110)
+--- Teema: W 215 CL 600 Head ja vead (/showthread.php?tid=47582)



W 215 CL 600 Head ja vead - siimruz - 26-12-2017

Tere

Olen nii mitmestki teemast välja lugenud viiteid, et CL 600 V12 mootor 270 kw on üks räige önnetus ja platsidel nad ainult seisavad. Väga kallis ja kulukas remontida jne. jne. Kuna mingid mötted ka kunagi jälle möni garaazikas muretseda, siis üks variantidest on CL klass ja äkki W 215 kere. Nüüd huvitakski, et mis on need pöhilised nörgad kohad sellel 600 v12 mootoril. See et lihtsalt kehva on ju ei ütle veel midagi. ABC jätame sellest välja. Sellest on räägitud piisavalt.
Lisan siia ka ühe informatiivse lingi mis mudelit siis silmas pean http://www.auto24.ee/used/2126308

Kes miskit teab või on kongreetselt kokku puutunud vöiks kirjutada.

Siim


RE: W 215 CL 600 Head ja vead - ville - 26-12-2017

(26-12-2017, 03:49 PM)siimruz Kirjutas: Tere

Olen nii mitmestki teemast välja lugenud viiteid, et CL 600 V12 mootor 270 kw on üks räige önnetus ja platsidel nad ainult seisavad. Väga kallis ja kulukas remontida jne. jne. Kuna mingid mötted ka kunagi jälle möni garaazikas muretseda, siis üks variantidest on CL klass ja äkki W 215 kere. Nüüd huvitakski, et mis on need pöhilised nörgad kohad sellel 600 v12 mootoril. See et lihtsalt kehva on ju ei ütle veel midagi. ABC jätame sellest välja. Sellest on räägitud piisavalt.
Lisan siia ka ühe informatiivse lingi mis mudelit siis silmas peanhttp://www.auto24.ee/used/2126308

Kes miskit teab või on kongreetselt kokku puutunud vöiks kirjutada.

Siim

Ma vist olen suht ainuke, kes siin sellist masinat kunagi reaalselt omanud on. Ostin ta ca 10 aastat tagasi ja pidasin pea 4 aastat. Minu jaoks oli ta üks õnnetumaid autosid, kuid samas ei julge väita, et kõik sellised on.
Ostes läks praktiliselt kohe genekas, kuna nimetatu on vesijahutusega, maksis toona 26000 eeki. Järgmisena valmistas üllatuse starter, jupp ise oli 19000 eeki. Ja edasi enam järjekorda ei mäleta, põhiline sõber oli mootorituli, mille tihti põhjustasid lambdaandurid, neid läks "ämbritega" a. 5000 eeki/tk.
Mootori tüüpvigadeks vahejahuti ja süütepoolid. Esimene hakkab lekkima ja kui õigel ajal ei avasta, läheb juhtmestik järgi. Vahejahuti oli toona koos vahetusega 35000 eeki, süütepoole õnneks vahetama ei pidanud. Viimastega oli muidugi see teema, et kummagi mootori poole omad pidi korraga vahetama ja mäletamist mööda kallis lõbu.
Muidugi sain vahetada ka ABC-pumba, maksis siis 18000 eeki, täna nad ei maksa pm enam eriti midagi- 300-400 euri.
Tuli meelde, et küünalde vahetus oii krooni ajal samuti üsna kopsakas summa, kuna küünlaid ühe silindri kohta 2tki, mälu järgi oli koos vahetusega 10000 eeki.

Täna on muidugi need masinad veel vanemad, aga ilmselt jupid juba kordades odavamad, samas neid asju, mis minna võivad, on jube palju- otsast lõpuni elektroonikat täis. Läks päris mitu aastat aega, kui selle auto lisad nn tavaautodele jõudsid.

Hea ja samas ka halb on selliste masinate juures see, et kui kord oled omanud ja nautinud, siis on jube raske järgmist leida. 215-lt 216-le üleminek oli üsna loogiline, täna 216 kere välja vahetada on päris keeruline, sest ei suuda midagi võrdväärset või paremat leida. 217 on välistatud, vajadus rohkem pereauto järgi.




RE: W 215 CL 600 Head ja vead - Black66 - 26-12-2017

Sõbral on CL600 juba vist 3 aastat. Tänasel päeval remont enam nii rahasööv ei ole, kui ville kirjutas, samas CL500 on kindlam valik.
Temale olen tellinud NGK küünlad, olid nad 6-7€ tk, üle 150€ väga nendele ei kulunud. Geneka ta lasi taastada. Lambdasid vist vahetanud kah mõned korrad, samas nad midagi hullu ei maksnud, olenevalt pikkusest hinnad 50-60€. Rohkem märkimisväärset nagu esimese hooga ei meenu.


RE: W 215 CL 600 Head ja vead - siimruz - 27-12-2017

Tänud esimeste asjakohaste vastuste eest. Nagu aru saan kw -st on see mootor ikka ilma kahe turbota. Nagu eelmise põlvkonna 600-ne. Ma naise C-l ka neid lambdasid vist juba kolm korda vahetanud. Viimati läksid Boschi originaal pistikutega külge ja käib väga hästi.
Kui kellegil veel kogemusi võiks julgelt siia kirjutada. Usun, et see teema ka mõne teise 600 se huvilise jaoks asjakohane.

Siim


RE: W 215 CL 600 Head ja vead - R129 - 28-12-2017

Võta parem 500 või siis TT masin. See vahepealne on minuarvates suhteliselt mõtetu eksemplar.


RE: W 215 CL 600 Head ja vead - nostromo - 29-12-2017

Jep pigem 500 vöi 600 Bi-Turbo vöi 55 Kompressor.